Gå til innhold

Kasskøer og høflighet (inspirert fra tidligere tråd)

Anbefalte innlegg

Gjest Calóni
Skrevet

Inspirert av tråden tidligere i dag, angående kø i butikker, hvor noen skrev det om når en ny kasse åpnes, og at de bakerst/de som ikke står i kø enda løper fram og tar den før alle andre.

Jeg var i butikken istad, og det var kø, bare én kasse åpen. Så, rett før jeg rekker å stille meg i køen, kommer det en ansatt og åpner kassen ved siden av. Jeg tenker på tråden her på DOL, og venter høflig. Mannen bakerst i køen (altså han foran meg) har tydeligvis også lest på DOL i dag, for han pirket høflig i personen foran seg som ikke hadde sett den åpne kassen, og gjorde tegn til at han skulle gå foran ham.

DOL'ere er overalt :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilket nick kan det være som er så høflig tro...? :-)

Gjest Calóni
Skrevet

Ja, det var der det var noe som skurra *lol*

Skrevet

"DOL'ere er overalt :p"

Eventuelt kan du snu det og si at folk fra overalt er på dol! ;-)

Skrevet

Ja, det var der det var noe som skurra *lol*

hehe... :-)

Skrevet

Morsk selvfølglig, hvem ellers? :-)

Skrevet

Så flott. Sånt er bra.

Selv står jeg alltid å venter litt sånn at de foran meg kan gå i den andre kassa før meg, men som regel er det de som står bak meg som går.........

Skrevet

Jøss, visste ikke at jeg hadde såpass innflytelse på køkulturen c",)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...