Gjest Calóni Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Inspirert av tråden tidligere i dag, angående kø i butikker, hvor noen skrev det om når en ny kasse åpnes, og at de bakerst/de som ikke står i kø enda løper fram og tar den før alle andre. Jeg var i butikken istad, og det var kø, bare én kasse åpen. Så, rett før jeg rekker å stille meg i køen, kommer det en ansatt og åpner kassen ved siden av. Jeg tenker på tråden her på DOL, og venter høflig. Mannen bakerst i køen (altså han foran meg) har tydeligvis også lest på DOL i dag, for han pirket høflig i personen foran seg som ikke hadde sett den åpne kassen, og gjorde tegn til at han skulle gå foran ham. DOL'ere er overalt 0 Siter
Sofline Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Hvilket nick kan det være som er så høflig tro...? :-) 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Hvilket nick kan det være som er så høflig tro...? :-) Ja, det var der det var noe som skurra *lol* 0 Siter
morsan Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 "DOL'ere er overalt :p" Eventuelt kan du snu det og si at folk fra overalt er på dol! ;-) 0 Siter
Sofline Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Ja, det var der det var noe som skurra *lol* hehe... :-) 0 Siter
MsSophie Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Hvilket nick kan det være som er så høflig tro...? :-) Morsk selvfølglig, hvem ellers? :-) 0 Siter
Piraye Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Så flott. Sånt er bra. Selv står jeg alltid å venter litt sånn at de foran meg kan gå i den andre kassa før meg, men som regel er det de som står bak meg som går......... 0 Siter
cecily Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Jøss, visste ikke at jeg hadde såpass innflytelse på køkulturen c",) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.