Gå til innhold

Hvor mange dager på rad går dere i det samme klærne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går aldri med samme klær to dager på rad, men kan godt bruke en ting to-tre ganger før jeg vakser det... Kommer helt an på om det har blitt skittent eller om det (topper) lukter. Da vaskes det selvsagt før det taes i bruk igjen.

Jeg har ca 50par jeans, så de vasker jeg sjelden.. Kan bytte til ny bukse hver dag hvis de ikke blir møkkete eller vier seg ut med en gang har jeg med andre ord jeans ganske lenge før jeg trenger å vakse dem..

Undertøy brukes ALDRI to ganger på rad.

He he, jeg er veldig lik deg på alt du skriver, met ett stort unntak: Du kan ta bort nullen fra antallet jeans! ;-)

Men jeg bruker mye skjørt, da. Bruker aldri jeans på jobb.

Skrevet

Bruker jeg klærne hele dagen skifter jeg det innerste, har som regel t-skjorte innerst og da skifter jeg denne. Genseren kan jeg bruke et par dager til. (Ikke etter hverandre da, men putter den i en egen skuff med halvbrukte klær ;-)

På jobb har jeg egne arbeidsklær, så da bruker jeg bare mine klær til og fra jobb. Hjemme er det rett i joggedressen. Og da kan klærne brukes flere dager.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...