Gjest pittpottnøtt Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg har fått diagnosen angst. Har hatt det lenge,men uten å få det "på papiret". Jeg vil bli frisk av dette...men uten medisiner... (Har tatt for mye av dette) Vil heller prøve noe alternativ behandling mot angst. Noen råd? 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 sånn dagslyslampe? kan ikke komme på noe annet som ikke er medisiner.. jeg tar helsekostpiller mot angst i perioder (depridix) da, de er vel kanskje litt mindre "medisinaktig"? 0 Siter
Gjest ikke jeg Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Tankefeltsbehandling kunne du prøvd. 0 Siter
KriH Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 sånn dagslyslampe? kan ikke komme på noe annet som ikke er medisiner.. jeg tar helsekostpiller mot angst i perioder (depridix) da, de er vel kanskje litt mindre "medisinaktig"? Lysterapi er for depresjoner gjerne i forbindelse med vinterdepresjoner som kommer av mye mørketid... Tror ikke det hjelper mot angst... 0 Siter
KriH Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Hei, jeg har også angst. Tar medisiner for dette, men skulle gjerne blitt frisk. Medisinene hjelper når jeg tar dem, men det kurerer ikke... Forsøkte gruppeterapi, og mulig det hadde julpet, men jeg kom i feil gruppe med folk som ikke turte å gå ut døra en gang. Så ikke er ikke min angst, så det ble litt "feil" for meg... Men en gruppe med folk som meg, med litt sosialangst hadde vært ypperlig... 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Lysterapi er for depresjoner gjerne i forbindelse med vinterdepresjoner som kommer av mye mørketid... Tror ikke det hjelper mot angst... nei, vet =/ bare det eneste jeg kom på..tenkte kanskje det kunne hjelpe litt på angst også.. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Tankefeltsbehandling kunne du prøvd. samme anbefaling fra meg ja. Tankefelt terapi 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.