Gå til innhold

Tips til kul guttefrisyre!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrert frue
Skrevet

Jeg trenger ett bilde av en kul frisyre til gutt på 9 år...

Har prøvd å søke meg frem med finner ingen!

Han har langt hår nå, men begynner å bli lei, har lyst på en kul frisyre, ikke bare sånn vanlig guttekort liksom...

Noen som kunne funnet en link med bilder av kule guttefrisyrer som ikke er for innvikla (kan ikke stå om morningen og dille med bøtter av voks ol.)

Kjempe glad hvis noen kan hjelpe meg, han vil til frisøren i dag!!

Fortsetter under...

Skrevet

Min på snart 7 har fått seg en riktig kuuul frisyre.. Men kan ikke sende bilde:)

Det er en hanekam (veldig diskret) bare litt lenger oppe - og kortere på siden.. Luggen er klippet skrått, og det er knalltøft... Ikke en sånn ekstrem hanekam - men når man stasher håret litt, så er det SKIKKELIG kult:)

lalala1365380457
Skrevet
  sandex skrev (På 12.10.2006 den 8.39):

Min på snart 7 har fått seg en riktig kuuul frisyre.. Men kan ikke sende bilde:)

Det er en hanekam (veldig diskret) bare litt lenger oppe - og kortere på siden.. Luggen er klippet skrått, og det er knalltøft... Ikke en sånn ekstrem hanekam - men når man stasher håret litt, så er det SKIKKELIG kult:)

hehe,skulle til å foreslå en sånn frisyre jeg også! den er tøff på alle aldre synes jeg (hehe,ok kanskje ikke de over 40;)

har klippt samboern min sånn på håret ;)

Skrevet
  lalala skrev (På 12.10.2006 den 8.44):

hehe,skulle til å foreslå en sånn frisyre jeg også! den er tøff på alle aldre synes jeg (hehe,ok kanskje ikke de over 40;)

har klippt samboern min sånn på håret ;)

Ja , den er knalltøff :) har jo sett den på voksne også - om de er rette typen - så ser det veldig bra ut..

Kjenner en unge som har den frisyren.. og han/moren leker seg med å ha opp i litt farge til enkelte anledninger.. kun på de lengste hårstråa, hele veien fra pannen til bak i nakken.. Veksler mellom svart, rødt, blått, grånt .. :) Det har jeg ikke gjort ennå, da - men ser tøft ut på litt eldre gutter:)

lalala1365380457
Skrevet
  sandex skrev (På 12.10.2006 den 8.54):

Ja , den er knalltøff :) har jo sett den på voksne også - om de er rette typen - så ser det veldig bra ut..

Kjenner en unge som har den frisyren.. og han/moren leker seg med å ha opp i litt farge til enkelte anledninger.. kun på de lengste hårstråa, hele veien fra pannen til bak i nakken.. Veksler mellom svart, rødt, blått, grånt .. :) Det har jeg ikke gjort ennå, da - men ser tøft ut på litt eldre gutter:)

jepp, det gjør det =) morro å ha en frisyre man kan variere litt med ;)

har hatt oppi noen få tynne lyse striper til samboern jeg, er med på å live opp litt det også :)

Gjest Frustrert frue
Skrevet

Akkurat sånn jeg mente, klarte bare ikke sette ord på det:o)

Nå skal jeg ta med deres forklaring til frisøren, da blir det vel bra tenker jeg!!

Annonse

lalala1365380457
Skrevet

http://image.blog.livedoor.jp/akiramenai2005/imgs/0/7/07700069-s.jpg

det er noe alla sånt vi snakker om ja?

(sambo har en litt lengre/litt mer tøff versjon)

lalala1365380457
Skrevet
  sandex skrev (På 12.10.2006 den 9.52):

Litt lignende.. bare at min har litt lenger hår - og lengre lugg.. :) og myyyyye finere :)

hehe, min også har lengre..men jeg klarer ikke å huske hva han hett han jeg så det på (så det på en spiller under fotballvm skjønnerdu,kjeder meg sånn når jeg er med samboer og ser på fotball at jeg ser på alt annet,hehe)

samboern har generellt lengre hår over det hele, og mere stående ut bak også..ikke så diskre som på bildet, men ikke så ekstremt som 80-90talls hanekammene ;)

lalala1365380457
Skrevet
  sandex skrev (På 12.10.2006 den 11.10):

Kuuuuult:)

Samboeren er nok en HUNK nå :) hihi

hihi, han kler frisyren godt ja :) skal klippe den til på nytt med striper i dag da, har blitt litt langt nå (får ikke til å styles ordentlig)..

morro! *klippeklippe*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...