Gjest trådstartern Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Folk er bare utrolig sløve. Jeg er helt enig i at sånne ting er trist, og at det minste man kan gjøre er å svare og takke for invitasjonen, men du må ikke ta det personlig. mange er bare sånn uten å tenke seg om desverre, men de mener sjeldent noe vondt med det. takk for svar.. vet vel egentlig at mange bare er sånn ja, men er jo litt trist/blir jo litt skuffa alikevel. ble heldigvis en morsom bursdagsfeiring da, kom akkurat passe mange =) 0 Siter
DarkPink Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 takk for svar.. vet vel egentlig at mange bare er sånn ja, men er jo litt trist/blir jo litt skuffa alikevel. ble heldigvis en morsom bursdagsfeiring da, kom akkurat passe mange =) Flott! =) Nå løper jeg ut på fest, og jeg ser strålende bra ut om jeg må si det selv =p 0 Siter
Gjest trådstartern Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Flott! =) Nå løper jeg ut på fest, og jeg ser strålende bra ut om jeg må si det selv =p god fornøyelse =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.