Speak Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Vi har til nå brukt Viasat, og får inn TV 3 der. Etter en episode er jeg ikke fornøyd med dem, og kunne tenke meg å bruke Canal Digital i stedet. Men stemmer det at de ikke har TV3??? Det er nemlig kanaler jeg ser mye på, og vil jo ikke miste dem. 0 Siter
Atene Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg har Canal Digital, og får ihvertfall TV3. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg har Canal Digital, og får ihvertfall TV3. Å? Nå ble jeg nyskjerrig her, vi har Canal Digital, men ingen Tv3, trodde ikke vi kunne få det. Men jeg har lyst på Tv3 jeg, savner det fra når vi hadde Viasat. Men for og få inn Viasat må jeg ha antenne langt nede i bakkene her. Bor i skauen jeg ) 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg har Canal Digital, og får ihvertfall TV3. Men har du canal digital parabol eller kabel-tv? 0 Siter
Atene Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Men har du canal digital parabol eller kabel-tv? Kabel-tv. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Å? Nå ble jeg nyskjerrig her, vi har Canal Digital, men ingen Tv3, trodde ikke vi kunne få det. Men jeg har lyst på Tv3 jeg, savner det fra når vi hadde Viasat. Men for og få inn Viasat må jeg ha antenne langt nede i bakkene her. Bor i skauen jeg ) Vi hadde ikke tv3 da vi hadde canal digital. Nå har vi viasat og tv3, men ikke tv2 og tvnorge. *savne* 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Kabel-tv. Tipper det er parabol de andre her snakker om. 0 Siter
Prozak Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 TV3 via parabol er Viasat, punktum. Du kan ganske enkelt ikke få det med Canal Plus. Canal Digital parabol er jeg ikke sikker på, men jeg _tror_ ikke du får TV3 der heller. "........................................." 0 Siter
Speak Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Skrevet 12. oktober 2006 Jeg har Canal Digital, og får ihvertfall TV3. Har du parabol? 0 Siter
Speak Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Skrevet 12. oktober 2006 Nei, kabel. Så det av svaret ditt under:-) Skal sjekke ut litt ang. kabel da. 0 Siter
Goliath Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Om kort tid (en gang til neste år) så er det digitale bakkenettet fra NTV (Norges televisjon) på lufta. Da vil ganske sikkert alle norske kanaler være tilgjengelige der, samt en del andre. Og prismessig vil de helt sikkert kunne konkurrere med UPC, canal digital etc..... Og kvaliteten på signalene vil være helt på topp av hva som kan tilbys. 0 Siter
Excelsion Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Om kort tid (en gang til neste år) så er det digitale bakkenettet fra NTV (Norges televisjon) på lufta. Da vil ganske sikkert alle norske kanaler være tilgjengelige der, samt en del andre. Og prismessig vil de helt sikkert kunne konkurrere med UPC, canal digital etc..... Og kvaliteten på signalene vil være helt på topp av hva som kan tilbys. Du er klar over att bakkenettet er noe folk MÅ ha? Hvis de kan konkurrere på pris, må enten CD/Viasat legge ned, eller være billigere. Akkurat som NRK det, lisensen trenger ikke å konkurrere, altså kan de ta betalt akkurat som de vil, det samme gjelder bakkenettet, du betale for det uansett. 0 Siter
Gjest parabolen Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 http://www.norgestelevisjon.no/ Det skal bli topp Da slipper jeg å ha abbonement på både Canal Digital (pga TVNorge) og ViaSat (pga TV3) kanskje .... Så spørs det da om det bare er tettstedene som får tilbudet først ..... og at vi kommer seinere ..... prisen blir jo også spennende ..... 0 Siter
Gjest parabolen Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 http://www.norgestelevisjon.no/ http://www.nrk.no/programmer/tv/fbi/5791745.html her står det visst mer, var på tv igår 0 Siter
Goliath Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Det skal bli topp Da slipper jeg å ha abbonement på både Canal Digital (pga TVNorge) og ViaSat (pga TV3) kanskje .... Så spørs det da om det bare er tettstedene som får tilbudet først ..... og at vi kommer seinere ..... prisen blir jo også spennende ..... Her finner du tidsplanene: http://www.norgestelevisjon.no/category.php?categoryID=87&PHPSESSID=f8c05c371b9ce93dfdffabec5fc3b1ec 0 Siter
Goliath Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Du er klar over att bakkenettet er noe folk MÅ ha? Hvis de kan konkurrere på pris, må enten CD/Viasat legge ned, eller være billigere. Akkurat som NRK det, lisensen trenger ikke å konkurrere, altså kan de ta betalt akkurat som de vil, det samme gjelder bakkenettet, du betale for det uansett. Detb er helt feil. Digitalt bakkenett er ingen ting som folk "må ha". Har du allerede kabel-TV eller satelittmottaker, så blir du helt upåvirket av det digitale bakkenettet, og behøver ikke en gang forholde deg til det - om du ikke ønsker. Det er kun de som tar i mot analogt bakkesignal som blir påvirket av dette. Og de har da valget om å enten gå over til det digitale bakkenettet, satelittmottaker (med parabol) eller kabel - hvis sistnevnte tjeneste tilbys der du bor. Så det blir økt konkurranse, og større prispress på de som fra før leverer slike kanalpakker. Og NTV må konkurrere med dem på pris, kvalitet og tilleggstjenester. 0 Siter
Speak Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Skrevet 12. oktober 2006 Her finner du tidsplanene: http://www.norgestelevisjon.no/category.php?categoryID=87&PHPSESSID=f8c05c371b9ce93dfdffabec5fc3b1ec Takk for nyheten. Det kan bli bra:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.