Gå til innhold

Hvem "leverer" TV 3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har til nå brukt Viasat, og får inn TV 3 der. Etter en episode er jeg ikke fornøyd med dem, og kunne tenke meg å bruke Canal Digital i stedet. Men stemmer det at de ikke har TV3??? Det er nemlig kanaler jeg ser mye på, og vil jo ikke miste dem.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har Canal Digital, og får ihvertfall TV3.

Å?

Nå ble jeg nyskjerrig her, vi har Canal Digital, men ingen Tv3, trodde ikke vi kunne få det.

Men jeg har lyst på Tv3 jeg, savner det fra når vi hadde Viasat. Men for og få inn Viasat må jeg ha antenne langt nede i bakkene her. Bor i skauen jeg :o)

Skrevet

Men har du canal digital parabol eller kabel-tv?

hare1365380455
Skrevet

Å?

Nå ble jeg nyskjerrig her, vi har Canal Digital, men ingen Tv3, trodde ikke vi kunne få det.

Men jeg har lyst på Tv3 jeg, savner det fra når vi hadde Viasat. Men for og få inn Viasat må jeg ha antenne langt nede i bakkene her. Bor i skauen jeg :o)

Vi hadde ikke tv3 da vi hadde canal digital. Nå har vi viasat og tv3, men ikke tv2 og tvnorge. *savne*

Skrevet

Kabel-tv.

Tipper det er parabol de andre her snakker om.

Skrevet

TV3 via parabol er Viasat, punktum. Du kan ganske enkelt ikke få det med Canal Plus. Canal Digital parabol er jeg ikke sikker på, men jeg _tror_ ikke du får TV3 der heller.

"........................................."

Skrevet

Har du parabol?

Skrevet

Nei, kabel.

Så det av svaret ditt under:-)

Skal sjekke ut litt ang. kabel da.

Skrevet

Om kort tid (en gang til neste år) så er det digitale bakkenettet fra NTV (Norges televisjon) på lufta.

Da vil ganske sikkert alle norske kanaler være tilgjengelige der, samt en del andre.

Og prismessig vil de helt sikkert kunne konkurrere med UPC, canal digital etc.....

Og kvaliteten på signalene vil være helt på topp av hva som kan tilbys.

Skrevet

Om kort tid (en gang til neste år) så er det digitale bakkenettet fra NTV (Norges televisjon) på lufta.

Da vil ganske sikkert alle norske kanaler være tilgjengelige der, samt en del andre.

Og prismessig vil de helt sikkert kunne konkurrere med UPC, canal digital etc.....

Og kvaliteten på signalene vil være helt på topp av hva som kan tilbys.

Du er klar over att bakkenettet er noe folk MÅ ha?

Hvis de kan konkurrere på pris, må enten CD/Viasat legge ned, eller være billigere.

Akkurat som NRK det, lisensen trenger ikke å konkurrere, altså kan de ta betalt akkurat som de vil, det samme gjelder bakkenettet, du betale for det uansett.

Gjest parabolen
Skrevet

Det skal bli topp :)

Da slipper jeg å ha abbonement på både Canal Digital (pga TVNorge) og ViaSat (pga TV3) kanskje ....

Så spørs det da om det bare er tettstedene som får tilbudet først ..... og at vi kommer seinere ..... prisen blir jo også spennende .....

Skrevet

Du er klar over att bakkenettet er noe folk MÅ ha?

Hvis de kan konkurrere på pris, må enten CD/Viasat legge ned, eller være billigere.

Akkurat som NRK det, lisensen trenger ikke å konkurrere, altså kan de ta betalt akkurat som de vil, det samme gjelder bakkenettet, du betale for det uansett.

Detb er helt feil. Digitalt bakkenett er ingen ting som folk "må ha".

Har du allerede kabel-TV eller satelittmottaker, så blir du helt upåvirket av det digitale bakkenettet, og behøver ikke en gang forholde deg til det - om du ikke ønsker.

Det er kun de som tar i mot analogt bakkesignal som blir påvirket av dette. Og de har da valget om å enten gå over til det digitale bakkenettet, satelittmottaker (med parabol) eller kabel - hvis sistnevnte tjeneste tilbys der du bor.

Så det blir økt konkurranse, og større prispress på de som fra før leverer slike kanalpakker. Og NTV må konkurrere med dem på pris, kvalitet og tilleggstjenester.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...