Gå til innhold

Forslag til billig mobilabonnement?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har Telenor fra før og er fremdeles i bindingstida, men lurer på om noen har tips til annet Telenor-ab.?

Jeg ringer så å si ikke med mobilen

Sender masse meldinger, 20-30 pr dag

Sender ikke MMS

Analyze this? :-)

lalala1365380457
Skrevet

www.noextras.no

har bindingstid på et abbonemang jeg også (telefonen ble billigst slik), men bruker ikke dette abbonemanget fordi det blir billigere å bare la det gå ut tiden, og bruke noextras..

40 øre sms, samtale for 69 øre.. ingen bindingstid, ingen månedsavgift, forhåndsbetalt (dvs slipper å få sjokkregninger). enkelt å fylle opp, enten via nettbank (f.eks. sette inn en viss sum i mnd, eller fylle opp når det er tomt), eventuellt øyeblikkelig påfylling med visa.

Skrevet

www.noextras.no

har bindingstid på et abbonemang jeg også (telefonen ble billigst slik), men bruker ikke dette abbonemanget fordi det blir billigere å bare la det gå ut tiden, og bruke noextras..

40 øre sms, samtale for 69 øre.. ingen bindingstid, ingen månedsavgift, forhåndsbetalt (dvs slipper å få sjokkregninger). enkelt å fylle opp, enten via nettbank (f.eks. sette inn en viss sum i mnd, eller fylle opp når det er tomt), eventuellt øyeblikkelig påfylling med visa.

Men betaler du for det andre abonnementet samtidig?

Får du eget SIM-kort fra noextras da, eller hvordan fungerer det? :-)

lalala1365380457
Skrevet

Men betaler du for det andre abonnementet samtidig?

Får du eget SIM-kort fra noextras da, eller hvordan fungerer det? :-)

jupp, har eget sim kort fra noextras, med eget nr..

du kan jo velge om du vil vente til bindingstiden er over å overføre nr til noextras, eller om du vil spare litt penger på mobilregningene og ikke bryr deg så mye om du får nytt nr.

du taper jo ikke noe økonomisk på å opprette nytt nr, avgiften fra telenor må du jo betale uansett og iogmed noextras sikkert er billiger uten månedsavgift så får du jo billigere ringetid fra de :)

(blir jo kanskje et par hundre i "opprettingsavgift" men det bruker det ofte å bli uansett om du oppretter nytt nr overfører eller hva du gjør hos en ny operatør)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Bruker det rimeligste abonnementet til Tele2.

Sammenlignet med Netcom-abonnementet jeg hadde i mange år, sparer jeg i hvert fall 300 kroner i måneden.

Tidligere månedsutgifter: 4-500 kroner.

Nå: 100-200.

Skrevet

Chess har et uten fastpris og 0,38 pr. melding. Se på Chess.no

Skrevet

telenor d-juice abb koster 299 pr mnd og er da gratis på sms og mms. Er litt usikker på ringepris, men du ringer jo lite, akkurat som meg det :) Jeg sparer masse pæng på dette abb!!

Skrevet

www.talkmore.no Gratis innmelding i oktober.

Kr 0,79 pr min i ringetid og kr 0,43 pr sms og kr 39,- i minste debitering pr. måned (dvs du kan bruke beløpet).

Forhåndsbetalt abonnement.

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...