Sofline Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Ja, det var det legen kom opp med også. At smertene som kjennes ut som de sitter i muskler, stråler ut fra slitte ledd. Jeg har også mange muskelsmerter for tiden. Håper ikke jeg har fått gikt. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Skrevet 12. oktober 2006 Jeg var hos tannlegen i vinter da det var ganske kaldt (jeg bor i Danmark, så det var ikke på langt nær så kaldt som det kan bli i Norge, kanskje 5 minus), og hun klaget sånn over hvor kaldt det er. Da jeg sa "jeg synes det er deilig jeg", så hun på meg som om jeg hadde sagt jeg akkurat hadde begått et ran. -ler- Vi har alle forskjellige preferanser. Og selv om sommeren godt kunne vært _litt_ lengere og vinteren litt kortere, så ville jeg ikke vært den foruten 0 Siter
Sofline Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 -ler- Vi har alle forskjellige preferanser. Og selv om sommeren godt kunne vært _litt_ lengere og vinteren litt kortere, så ville jeg ikke vært den foruten Ikke jeg heller. Det var så kjipt å bo i Danmark i vinter da all snøen kom på Østlandet. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Skrevet 12. oktober 2006 Ikke jeg heller. Det var så kjipt å bo i Danmark i vinter da all snøen kom på Østlandet. Også er det så mye morsomt å finne på ute når det snør, særlig med ungene 0 Siter
Babette Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Psst... Jeg er født og oppvokst i Tromsø Snøstorm og kulde takler jeg helt fint. Fuktighet liker jeg der i mot ikke OK. Da bør du i alle fall ikke flytte til kystområdene på Vestlandet. Der kan det tidvis være vanskelig å få klesvasken tørr, både inne og ute. 0 Siter
Sofline Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Også er det så mye morsomt å finne på ute når det snør, særlig med ungene Jeg har ikke unger ennå, men har mange å låne så jeg har en unnskyldning for å leke i snøen. :-) Jeg og kjæresten lånte akebrettet til lillebroren min i vinter da vi var på julebesøk og var ute nesten hele dagen med det. Faren min lurte fælt på hva vi hadde fått tiden til å gå med. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Skrevet 12. oktober 2006 OK. Da bør du i alle fall ikke flytte til kystområdene på Vestlandet. Der kan det tidvis være vanskelig å få klesvasken tørr, både inne og ute. Nei, jeg har skjønt at det ikke ville vært noe særlig for meg. Forøvrig, takk for svar 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Her er det sol og nydelig høstvær. Kom hit 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg tror det har noe med lufttrykket å gjøre. Jo lavere lufttrykk, jo dårligere føler du deg. Mange som er værsyke nå da ( 0 Siter
Glimtipper Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Skrevet 12. oktober 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1160663665' post='3336772] Her er det sol og nydelig høstvær. Kom hit Det burde du ikke sagt... *lete etter flybillett for i morgen* Men du, kommer du hit eller? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Skrevet 12. oktober 2006 Jeg tror det har noe med lufttrykket å gjøre. Jo lavere lufttrykk, jo dårligere føler du deg. Mange som er værsyke nå da ( Det er litt fint å ikke være alene om det, selv om det ikke løser problemet. Jeg får bare ta meg sammen på de dagene og trøste meg med at de fleste dager ikke er sånn 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Det er litt fint å ikke være alene om det, selv om det ikke løser problemet. Jeg får bare ta meg sammen på de dagene og trøste meg med at de fleste dager ikke er sånn Jeg synes det hjelper å ha det varmt og tørt inne når det er slike dager så jeg har skrudd på varmen i leiligheten og så får jeg drite i hva strømregninga kommer på ) 0 Siter
Gemini Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg reagerer også negativt på lavtrykks-vær. Har gjort det i årevis, uten noen diagnose. I år har jeg imidlertid fått fastslått at jeg har artrose i knærne. Og fysioterapeuten jeg går til nå mistenker også fibromyalgi pga smerter i bl.a. muskler mm. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Skrevet 12. oktober 2006 Jeg synes det hjelper å ha det varmt og tørt inne når det er slike dager så jeg har skrudd på varmen i leiligheten og så får jeg drite i hva strømregninga kommer på ) Vi har sentralfyring. Men kanskje jeg kunne kjøpt en ovn i tillegg. De holder ikke akkurat høy innetemperatur her. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Skrevet 12. oktober 2006 Jeg reagerer også negativt på lavtrykks-vær. Har gjort det i årevis, uten noen diagnose. I år har jeg imidlertid fått fastslått at jeg har artrose i knærne. Og fysioterapeuten jeg går til nå mistenker også fibromyalgi pga smerter i bl.a. muskler mm. Hm... Nå er jeg jo ganske ung og har ikke vondter ellers. Men tidligere barneleddgikt kan jo muligens være en forklaring. 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Vi har sentralfyring. Men kanskje jeg kunne kjøpt en ovn i tillegg. De holder ikke akkurat høy innetemperatur her. Jeg har elektriske ovner, det er noe dritt så jeg har oljeovner ved siden av. Jeg vet at de kan være farlige men jeg har dem ikke på når jeg sover eller når jeg går ut. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Skrevet 12. oktober 2006 Jeg har elektriske ovner, det er noe dritt så jeg har oljeovner ved siden av. Jeg vet at de kan være farlige men jeg har dem ikke på når jeg sover eller når jeg går ut. Ja, har hørt mye ille om de ovnene. Vet ikke om jeg tør risikere det. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Det burde du ikke sagt... *lete etter flybillett for i morgen* Men du, kommer du hit eller? Kan jeg godt. Når skal jeg komme? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Skrevet 12. oktober 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1160674913' post='3336979] Kan jeg godt. Når skal jeg komme? Har vi ikke planlagt det, da? *ler* Hva om vi utsetter det to helger, så SDD må komme opp med enda flere dårlige unnskyldninger? *ler* 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Har vi ikke planlagt det, da? *ler* Hva om vi utsetter det to helger, så SDD må komme opp med enda flere dårlige unnskyldninger? *ler* Det går nesten ikke den helga fordi det blir for dyrt med billett. Må nesten vite det litt på forhånd. Dato, altså 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.