Gå til innhold

Regnværsdager

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det var det legen kom opp med også. At smertene som kjennes ut som de sitter i muskler, stråler ut fra slitte ledd.

Jeg har også mange muskelsmerter for tiden. Håper ikke jeg har fått gikt.

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

19

• Sofline

6

• Babette

4

• Angelica :o)

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg var hos tannlegen i vinter da det var ganske kaldt (jeg bor i Danmark, så det var ikke på langt nær så kaldt som det kan bli i Norge, kanskje 5 minus), og hun klaget sånn over hvor kaldt det er. Da jeg sa "jeg synes det er deilig jeg", så hun på meg som om jeg hadde sagt jeg akkurat hadde begått et ran.

-ler- Vi har alle forskjellige preferanser. Og selv om sommeren godt kunne vært _litt_ lengere og vinteren litt kortere, så ville jeg ikke vært den foruten :)

Skrevet

-ler- Vi har alle forskjellige preferanser. Og selv om sommeren godt kunne vært _litt_ lengere og vinteren litt kortere, så ville jeg ikke vært den foruten :)

Ikke jeg heller. Det var så kjipt å bo i Danmark i vinter da all snøen kom på Østlandet.

Skrevet

Ikke jeg heller. Det var så kjipt å bo i Danmark i vinter da all snøen kom på Østlandet.

Også er det så mye morsomt å finne på ute når det snør, særlig med ungene :)

Skrevet

Psst... Jeg er født og oppvokst i Tromsø ;)

Snøstorm og kulde takler jeg helt fint. Fuktighet liker jeg der i mot ikke :)

OK. Da bør du i alle fall ikke flytte til kystområdene på Vestlandet. Der kan det tidvis være vanskelig å få klesvasken tørr, både inne og ute.

Skrevet

Også er det så mye morsomt å finne på ute når det snør, særlig med ungene :)

Jeg har ikke unger ennå, men har mange å låne så jeg har en unnskyldning for å leke i snøen. :-)

Jeg og kjæresten lånte akebrettet til lillebroren min i vinter da vi var på julebesøk og var ute nesten hele dagen med det. Faren min lurte fælt på hva vi hadde fått tiden til å gå med.

Skrevet

OK. Da bør du i alle fall ikke flytte til kystområdene på Vestlandet. Der kan det tidvis være vanskelig å få klesvasken tørr, både inne og ute.

Nei, jeg har skjønt at det ikke ville vært noe særlig for meg.

Forøvrig, takk for svar :)

Skrevet

Jeg tror det har noe med lufttrykket å gjøre. Jo lavere lufttrykk, jo dårligere føler du deg.

Mange som er værsyke nå da :o(

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1160663665' post='3336772]

Her er det sol og nydelig høstvær. Kom hit :D

Det burde du ikke sagt... *lete etter flybillett for i morgen* :D

Men du, kommer du hit eller? :)

Skrevet

Jeg tror det har noe med lufttrykket å gjøre. Jo lavere lufttrykk, jo dårligere føler du deg.

Mange som er værsyke nå da :o(

Det er litt fint å ikke være alene om det, selv om det ikke løser problemet. Jeg får bare ta meg sammen på de dagene og trøste meg med at de fleste dager ikke er sånn :)

Skrevet

Det er litt fint å ikke være alene om det, selv om det ikke løser problemet. Jeg får bare ta meg sammen på de dagene og trøste meg med at de fleste dager ikke er sånn :)

Jeg synes det hjelper å ha det varmt og tørt inne når det er slike dager så jeg har skrudd på varmen i leiligheten og så får jeg drite i hva strømregninga kommer på :o)

Skrevet

Jeg reagerer også negativt på lavtrykks-vær. Har gjort det i årevis, uten noen diagnose.

I år har jeg imidlertid fått fastslått at jeg har artrose i knærne. Og fysioterapeuten jeg går til nå mistenker også fibromyalgi pga smerter i bl.a. muskler mm.

Skrevet

Jeg synes det hjelper å ha det varmt og tørt inne når det er slike dager så jeg har skrudd på varmen i leiligheten og så får jeg drite i hva strømregninga kommer på :o)

Vi har sentralfyring. Men kanskje jeg kunne kjøpt en ovn i tillegg. De holder ikke akkurat høy innetemperatur her.

Skrevet

Jeg reagerer også negativt på lavtrykks-vær. Har gjort det i årevis, uten noen diagnose.

I år har jeg imidlertid fått fastslått at jeg har artrose i knærne. Og fysioterapeuten jeg går til nå mistenker også fibromyalgi pga smerter i bl.a. muskler mm.

Hm...

Nå er jeg jo ganske ung og har ikke vondter ellers. Men tidligere barneleddgikt kan jo muligens være en forklaring.

Skrevet

Vi har sentralfyring. Men kanskje jeg kunne kjøpt en ovn i tillegg. De holder ikke akkurat høy innetemperatur her.

Jeg har elektriske ovner, det er noe dritt så jeg har oljeovner ved siden av. Jeg vet at de kan være farlige men jeg har dem ikke på når jeg sover eller når jeg går ut.

Skrevet

Jeg har elektriske ovner, det er noe dritt så jeg har oljeovner ved siden av. Jeg vet at de kan være farlige men jeg har dem ikke på når jeg sover eller når jeg går ut.

Ja, har hørt mye ille om de ovnene. Vet ikke om jeg tør risikere det.

Skrevet

Det burde du ikke sagt... *lete etter flybillett for i morgen* :D

Men du, kommer du hit eller? :)

Kan jeg godt. Når skal jeg komme? ;)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1160674913' post='3336979]

Kan jeg godt. Når skal jeg komme? ;)

Har vi ikke planlagt det, da? *ler*

Hva om vi utsetter det to helger, så SDD må komme opp med enda flere dårlige unnskyldninger? *ler*

Skrevet

Har vi ikke planlagt det, da? *ler*

Hva om vi utsetter det to helger, så SDD må komme opp med enda flere dårlige unnskyldninger? *ler*

Det går nesten ikke den helga fordi det blir for dyrt med billett. Må nesten vite det litt på forhånd. Dato, altså ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...