Gå til innhold

hvor finne store nok søppelposer?

Anbefalte innlegg

lalala1365380457
Skrevet

noen som vet hvor jeg kan få tak i søppelposer som er større enn 60x60? har kjøpt ny søppelbøtte og 60x60 posene blir gjerne litt for korte og alt for brede.. men vil ikke bruke svartsekker heller, føler det blir litt vel dyrt..

trenger ikke noe mere enn sånne hvite tynne greier..

Skrevet

Hva med vanlige plastikk bæreposer? Det bruker jeg i mine søppelbøtter.

lalala1365380457
Skrevet

Hva med vanlige plastikk bæreposer? Det bruker jeg i mine søppelbøtter.

de er ikke dype nok =/ er veldig høy og smal den nye søppelbøtta, så da detter posen nedig og det blir bare søl =/

Gjest Vipp har
Skrevet

til vipp-bøttene selger de egne ruller med søppelopser, det er nok ikke mye billigere enn søppelsekker, men penere og greiere.

Så hos kjøkkeninnredningsbutikker etc som selger Vipp, kan du finne dette. I alle størrelser.

Skrevet

de er ikke dype nok =/ er veldig høy og smal den nye søppelbøtta, så da detter posen nedig og det blir bare søl =/

PRøv på Binders!

lalala1365380457
Skrevet

PRøv på Binders!

takk for tipset :)

lalala1365380457
Skrevet

til vipp-bøttene selger de egne ruller med søppelopser, det er nok ikke mye billigere enn søppelsekker, men penere og greiere.

Så hos kjøkkeninnredningsbutikker etc som selger Vipp, kan du finne dette. I alle størrelser.

takk for tips,skal sjekke :)

lalala1365380457
Skrevet

PRøv på Binders!

jeg fant perfekte poser på binders :) hadde aldri kommet til å sjekke der hvis du ikke tipset meg, så tusen tusen takk :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...