Sofline Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Det er nok såpa som lukter dårlig... Spanderer du en tier mer, vil den lukte betydelig bedre. 0 Siter
morsan Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 *lol* Men hva med alle kremene hun smører seg inn i etter dusjen... :-) Jeg så en gang en tegneseriestripe, hvor en dame dusjet og stelte og smurte seg inn etter alle kunstens regler. F eks dusjsåpe med avocado, shampo med eple, balsam med osv osv. Krem, parfyme, hårspray osv. Så satte hun seg i bilen for å kjøre til kjæresten sin, men stoppet på veien for å fylle bensin. Vel fremme hos kjæresten omfavner de hverandre, og i hans tankeboble står det: "sniff. blyfri bensin" *he he* 0 Siter
Sofline Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg så en gang en tegneseriestripe, hvor en dame dusjet og stelte og smurte seg inn etter alle kunstens regler. F eks dusjsåpe med avocado, shampo med eple, balsam med osv osv. Krem, parfyme, hårspray osv. Så satte hun seg i bilen for å kjøre til kjæresten sin, men stoppet på veien for å fylle bensin. Vel fremme hos kjæresten omfavner de hverandre, og i hans tankeboble står det: "sniff. blyfri bensin" *he he* Den var også morsom! :-) 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Min elskede lukter nydelig både før og etter dusjen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.