Gå til innhold

trenger svar fort

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter her med en lillesøster på 12 som har blødd neseblod helt uten videre en stund nå... hvordan kan vi stoppe det?? hu har sitti rundt 30 min :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

klem en kald klut rundt nese rota.. og bruk litt nesespray

Gjest "The real kattepus"
Skrevet

Har hørt at når det står på så lenge, bør man la lege se på det. Har hun sittet foroverbøyd, og trykket på nesen?

Skrevet

Blør et barn over 20 min. skal en kontakte legen.

jeg blødde lenge når jeg var mindre.. men var bare sånn der var. blødde ofte og mye. ikke noe farlig det. men det kommer vel an på..

Skrevet

Blør et barn over 20 min. skal en kontakte legen.

Jeg kvakk til da jeg så nicket ditt... Trodde et øyeblikk jeg hadde svart på denne tråden uten å vite det selv!

*lol*

Gjest erfaringmed neseblod
Skrevet

Bøy hodet mellom knærne, isbitomslag på nesa og putt bomull eller papir opp i neseborene. Ikke farlig før det har gått timer i følge en lege jeg snakka med da lillegutt hadde feber og blødde voldsomt.

Gjest ChiengMai
Skrevet

klem en kald klut rundt nese rota.. og bruk litt nesespray

Nesespray skal vel de som blør neseblod _ikke_ bruke. I alle fall blør Storebror hos oss mye, ofte daglig i en hel uke om han får en dose nesespray i nesen. Det påvirker visstnok blodkarene i følge fastlegen vår.

Skrevet

Nesespray skal vel de som blør neseblod _ikke_ bruke. I alle fall blør Storebror hos oss mye, ofte daglig i en hel uke om han får en dose nesespray i nesen. Det påvirker visstnok blodkarene i følge fastlegen vår.

det hjelper hvertfall på meg...

Skrevet

Jeg ville kontaktet lege. Det er ikke normalt å blø så lenge.

Skrevet

Jeg ville kontaktet lege. Det er ikke normalt å blø så lenge.

det var visst normalt! pga at hu har hatt en del feber siste uka..

Skrevet

det var visst normalt! pga at hu har hatt en del feber siste uka..

Bra!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...