ShitDiddelyDo Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg må si jeg elsker den mannen her. Gang på gang ramler han ut i det, helt uten å se ut til å lære av egne feil. Hadde vi hatt en konge som denne gubben hadde jeg muligens blitt for monarkiet jeg også. Jeg vil også ha en konge som skamroser enevelder, kritserer norsk selfangst på det groveste idet han lader børsa for å skyte flere freda dyr, kommer med den ene brøleren etter den andre hver gang han åpner munnen for å åpne en eller annen bro eller vei, leker Schumaker på svenske veier i 220 km/t for senere å nekte for at han kjørte litt fort, og nå kler seg ut som stammehøvding i et selskap - noe som jo for tiden anses som svært diskriminerende - uten at jeg helt forstår det, men dog. Denne mannen er bare helt konge! http://tinyurl.com/y2fe8o 0 Siter
hidi Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Ja, jeg lo som bare det. Go, konge, ropte jeg! Mangler bare et bilde av han utkledd som stammeleder... 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 *Hehe* De kongelige må da få ha det litt gøy de og! ;o) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Skrevet 12. oktober 2006 Ja, jeg lo som bare det. Go, konge, ropte jeg! Mangler bare et bilde av han utkledd som stammeleder... Ja, det hadde vært glimrende. Men fyren er jo morsom av utseende selv uten stammeklær. Jeg liker den mannen der mer og mer for hver eneste gang han tramper i salaten, og det gjør han jo hele tiden. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Skrevet 12. oktober 2006 *Hehe* De kongelige må da få ha det litt gøy de og! ;o) Ja, de må det. Og svenskekongen vet å ha det gøy. Hva har vi? En sånn kjip fyr så livredd for å åpne kjeften at han kun skiller leppene den ene gangen i året mellom jul og nyttår. Nei, jeg vil ha en konge uten skam i livet jeg også. 0 Siter
hidi Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Ja, det hadde vært glimrende. Men fyren er jo morsom av utseende selv uten stammeklær. Jeg liker den mannen der mer og mer for hver eneste gang han tramper i salaten, og det gjør han jo hele tiden. Ja, de svenskene får valuta for pengene... Skjønner ikke at innvandrere ikke har sans for humor? Skulle indianerne tatt det ille opp hver gang vi kledde oss ut som dem... Nei, ærlig talt altså! 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Det er ikke mulig. LOL, snakk om å ikke være PK. Det går jammen meg ikke an. Jeg ler meg ihjel. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Skrevet 12. oktober 2006 Ja, de svenskene får valuta for pengene... Skjønner ikke at innvandrere ikke har sans for humor? Skulle indianerne tatt det ille opp hver gang vi kledde oss ut som dem... Nei, ærlig talt altså! Ja, de skal faktisk det. Ordet "indianer" er å anse som diskriminerende, og "høvding" er ikke lenger ett tillatt brukt ord. Nå heter det "leder". Hva en tidligere "Indianerhøvding" heter i dag vet jeg faktisk ikke. Jeg antar det finnes feil i "rødhudleder" også. Nei, ikke vet jeg. Men jeg er i hvert fall seriøs nå. Både ordet "indianer" og ordet "høvding" er i dag regnet som diskriminerende ord. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Skrevet 12. oktober 2006 Det er ikke mulig. LOL, snakk om å ikke være PK. Det går jammen meg ikke an. Jeg ler meg ihjel. Han er konge! 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Han er konge! Hehe, det er han. Det må jo tydeligvis være et eller annet det skorter på. 0 Siter
Gjest liede Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Han er helt topp! Er det forresten fler enn meg som ser likheten mellom knugen og vesenet på dette bildet? http://tinyurl.com/yykcwu :-D 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Skrevet 12. oktober 2006 Han er helt topp! Er det forresten fler enn meg som ser likheten mellom knugen og vesenet på dette bildet? http://tinyurl.com/yykcwu :-D Jupp. Med fjær og jeg hadde knapt sett forskjell. Likheten ligger ut uttrykket. 0 Siter
hidi Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Ja, de skal faktisk det. Ordet "indianer" er å anse som diskriminerende, og "høvding" er ikke lenger ett tillatt brukt ord. Nå heter det "leder". Hva en tidligere "Indianerhøvding" heter i dag vet jeg faktisk ikke. Jeg antar det finnes feil i "rødhudleder" også. Nei, ikke vet jeg. Men jeg er i hvert fall seriøs nå. Både ordet "indianer" og ordet "høvding" er i dag regnet som diskriminerende ord. Men hva skal jeg og svenskekongen kle oss ut som? 0 Siter
Sofline Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Hva i all verden var galt i at han kledde seg ut som stammehøvding? Temaet var da tross alt Afrika. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Skrevet 12. oktober 2006 Hva i all verden var galt i at han kledde seg ut som stammehøvding? Temaet var da tross alt Afrika. Det er veldig mye som har blitt diskriminerende de siste årene. F.eks. det å kle seg ut som høvdinger (høvding i seg selv er nå et nedverdigende ord - og skal ikke brukes). Jeg forstår ikke helt hvorfor så mye har blitt diskriminerende de siste årene jeg heller. Det er som med ordet "neger". Jeg forstår ikke hva som er galt med det heller. Men det nå engang blitt sånn. 0 Siter
MsSophie Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Det er ikke mulig. LOL, snakk om å ikke være PK. Det går jammen meg ikke an. Jeg ler meg ihjel. Det er godt mulig....flere generasjoner med innavl, og du der er resultatet...:-) 0 Siter
Sofline Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Det er veldig mye som har blitt diskriminerende de siste årene. F.eks. det å kle seg ut som høvdinger (høvding i seg selv er nå et nedverdigende ord - og skal ikke brukes). Jeg forstår ikke helt hvorfor så mye har blitt diskriminerende de siste årene jeg heller. Det er som med ordet "neger". Jeg forstår ikke hva som er galt med det heller. Men det nå engang blitt sånn. Jeg forstår heller ikke hvorfor det er sånn. Tanta mi brukte for en stund siden ordet "neger" ovenfor en venninne. Hun ble dødelig fornærmet (hun var selv etnisk norsk). Merkelig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.