Gå til innhold

Ok, jeg har en spiseforstyrrelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og den heter IS. For hva er det som får et ellers nogenlunde oppegående menneske til å dytte i seg halvannen liter is i løpet av en times tid? Forøvrig av merket Diplom Royal med sjokolade og nøtter.

Gjest ogsåanoidag
Skrevet

Siden det var Diplom Royal med sjokolade og nøtter, så høres det litt unormalt ut, ja.

Hadde det vært Caramelita fra Môvenpick, derimot, så ville jeg sett på det en usedvanlig selvkontroll å bare spise 1,5 ltr. Du måtte jo da ha stoppet midt i den andre boksen (1 liter pr. boks...), og det er helt umulig....

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er kanskje ikke noe triks å skrive dette til et is-vrak, men har du forsøkt Royal Vanilje med sjokoladesaus?

Jeg var Royal-vrak i sommer. Ufattelig god is.

Gjest Strawberryblonde
Skrevet

Å innrømme det er første steg på vei mot å bli kvitt spiseforstyrrelsen. Hvis det egentlig er ønskelig.

Tror forøvrig denne type lidelse er ganske vanlig. Jeg har til tider klart å stappe i meg ekstreme mengder is til tross for hoste-syndrom når jeg spiser kalde ting og laktoseintoleranse.

Spis litt mer is for meg også.

Skrevet

Har du smakt is fra denne plassen? Hvis du bor der det selges, anbefales det!!

http://www.cielo.no/startsiden.htm

*Hekta*

Isen fra Cielo er vanedannende! Jeg elsker deres Hasselnøtt, Nougat og Sjokolade. *må på Solsiden i morgen*

Skrevet

Isen fra Cielo er vanedannende! Jeg elsker deres Hasselnøtt, Nougat og Sjokolade. *må på Solsiden i morgen*

Åå, jeg også elsker den!

Og den med karamel.. *slurp* Har du smakt den?

Men i går da jeg skulle kjøpe meg det, var de utsolgt for den..Det var nedtur det...

Skrevet

Åå, jeg også elsker den!

Og den med karamel.. *slurp* Har du smakt den?

Men i går da jeg skulle kjøpe meg det, var de utsolgt for den..Det var nedtur det...

Nei, den med karamell har jeg ikke smakt. Må prøves en gang. Bra den isen er såpass dyr, ellers hadde det blitt Cielo litt for ofte. Det er akkurat som å spise is i Italia, den er like god. :)

Skrevet

Nei, den med karamell har jeg ikke smakt. Må prøves en gang. Bra den isen er såpass dyr, ellers hadde det blitt Cielo litt for ofte. Det er akkurat som å spise is i Italia, den er like god. :)

Ja, ening, bra den er dyr...:)

Tenk, koster like mye for den lille isen på cielo, som 2 liter Hennig Olsen is...

Men det er verdt hver krone når man kjøper cielo isen:):)

Skrevet

Ja, ening, bra den er dyr...:)

Tenk, koster like mye for den lille isen på cielo, som 2 liter Hennig Olsen is...

Men det er verdt hver krone når man kjøper cielo isen:):)

Ja den er verdt hver en krone. Og helst med en espresso til. *nam*

Skrevet

Ja den er verdt hver en krone. Og helst med en espresso til. *nam*

*Nam*

:)

Skrevet

*Slafs*

Skrevet

Det er kanskje ikke noe triks å skrive dette til et is-vrak, men har du forsøkt Royal Vanilje med sjokoladesaus?

Jeg var Royal-vrak i sommer. Ufattelig god is.

Nei, ikke prøvd... Faen, legger du sten til byrden nå? :-/

Skrevet

Å innrømme det er første steg på vei mot å bli kvitt spiseforstyrrelsen. Hvis det egentlig er ønskelig.

Tror forøvrig denne type lidelse er ganske vanlig. Jeg har til tider klart å stappe i meg ekstreme mengder is til tross for hoste-syndrom når jeg spiser kalde ting og laktoseintoleranse.

Spis litt mer is for meg også.

Lakseintoleranse?

Skrevet

Er det den som er så knallgod? Som de for eksempel selger på Oslo City?

Hmm, jeg er ikke sikker på om de har den på Oslo City... Men det kan godt være:) Hvis du har smakt en knallgod is på Oslo City kan det godt være "cielo is" ja... Tror merket heter kularis (??)

Gjest Strawberryblonde
Skrevet

Lakseintoleranse?

Hehe...laktose. Jeg tror jeg klarte å få med alle bokstavene første gangen også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...