Gjest pekka Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Hva gjør dere når kveldene blir lange? Jeg har lett for å sette meg her ved pc eller ved tv. Tenkte nå at kanskje jeg heller burde gjøre noe "fornuftig" Tips til syssel ønskes! 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Bilder i album. scrapping.no/forum f.eks. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Bilder i album. scrapping.no/forum f.eks. åh, bilder ja Der kom jeg på at jeg må få hentet noen hos fotografen Har notert meg scrapping.no takk 0 Siter
Patsi Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Puslespill? Det er jo litt koselig når det knitrer i ovnen, regnet trommer på vinduene og man har en god lampe bak seg. Hvis man er i humør til det, og har tålmodighet nok, da. :-) 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Puslespill? Det er jo litt koselig når det knitrer i ovnen, regnet trommer på vinduene og man har en god lampe bak seg. Hvis man er i humør til det, og har tålmodighet nok, da. :-) Ikke dumt! Det kunne vi drevet med sammen som en familiegreie. Gjøre litt nå og litt da ja. Hærlig når det knitrer i ovnen ja! 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Håndarbeid. Ikke helt min greie, jeg mister så fort tålmodigheten hvis jeg gjør noe feil...i allefall med strikking og brodering. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Scrapbooking. Den var dyp.... kan du forklare hva det er? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Den var dyp.... kan du forklare hva det er? Hi, hi - ja, kjempedyp!!! Scrapbooking er å bruke foto til å lage litt mer fantasifulle album. Du kan jo se litt på disse sidene: www.scrapbooking.no www.scrapbook.com www.scrapbooking.com 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.