Frøken Pryd Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Skrevet 12. oktober 2006 søppelsekk, så mister andre fort interessen! Ja - kanskje det. Men tror faktisk jeg har en ganske stor plastpose - de er jo handtak på - så litt lettere å bære. 0 Siter
keinstein Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Hehe - det hadde vel egebtlig vært litt morro.... Den uskadeliggjorte kaken forsvunnet etter beslag. Politi med melis i barten benekter politivold med brødkniv mot uskyldig kake. Offeret påstås være i beste velsmakende ups, velgående. 0 Siter
Frøken Pryd Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Skrevet 12. oktober 2006 Jeg har hatt med meg rosemalt kaketine inn på bussen jeg! Bortsett fra noen små gløtt fra folk flest, har det ikke blitt noen spesiell reaksjon på det. Folk i oslo er vant til det meste! ;-) Ja, de er sikkert det. Jeg brukte den faktisk for noen år siden, og fikk en del blikk og noen kommentarer - av den hyggelige sorten. Men jeg følte nok at folk så litt rart på meg siden jeg gjemte den i kjellerboden...hehe 0 Siter
Frøken Pryd Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Skrevet 12. oktober 2006 Den uskadeliggjorte kaken forsvunnet etter beslag. Politi med melis i barten benekter politivold med brødkniv mot uskyldig kake. Offeret påstås være i beste velsmakende ups, velgående. Det er nok en viss fare for at jeg kan bli angrepe hvis jeg viser frem den gode kaka, så det er nok lurt å kamuflere den godt. 0 Siter
morsan Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Ja, de er sikkert det. Jeg brukte den faktisk for noen år siden, og fikk en del blikk og noen kommentarer - av den hyggelige sorten. Men jeg følte nok at folk så litt rart på meg siden jeg gjemte den i kjellerboden...hehe Du bør ikke legge den i en pose, for da kan den fort bli "skeiv". Kaketina er jo laget for at man skal kunne bære kaker riktig. 0 Siter
Frøken Pryd Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Skrevet 12. oktober 2006 Du bør ikke legge den i en pose, for da kan den fort bli "skeiv". Kaketina er jo laget for at man skal kunne bære kaker riktig. Ja, du har vel rett i det 0 Siter
keinstein Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Det er nok en viss fare for at jeg kan bli angrepe hvis jeg viser frem den gode kaka, så det er nok lurt å kamuflere den godt. Pakk den inn så den ligner en CD-plate, og si det er et eks av Idol, så gidder de ikke sjekke. 0 Siter
Frøken Pryd Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Skrevet 13. oktober 2006 Pakk den inn så den ligner en CD-plate, og si det er et eks av Idol, så gidder de ikke sjekke. Altså - en kake kan man ikke "forkle" som en cd vennen - da blir den jo ødelagt. 0 Siter
keinstein Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Altså - en kake kan man ikke "forkle" som en cd vennen - da blir den jo ødelagt. Oi. Da må vi droppe det. 0 Siter
Frøken Pryd Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Skrevet 13. oktober 2006 Oi. Da må vi droppe det. ja, det er jo for seint nå likevel. Kaka kom seg på jobb og er spist opp gitt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.