Gå til innhold

Hvordan frakte kake på buss...

Anbefalte innlegg

Skrevet

søppelsekk, så mister andre fort interessen! ;)

Ja - kanskje det. Men tror faktisk jeg har en ganske stor plastpose - de er jo handtak på - så litt lettere å bære.

Skrevet

Hehe - det hadde vel egebtlig vært litt morro....

Den uskadeliggjorte kaken forsvunnet etter beslag. Politi med melis i barten benekter politivold med brødkniv mot uskyldig kake. Offeret påstås være i beste velsmakende ups, velgående.

Skrevet

Jeg har hatt med meg rosemalt kaketine inn på bussen jeg! Bortsett fra noen små gløtt fra folk flest, har det ikke blitt noen spesiell reaksjon på det.

Folk i oslo er vant til det meste! ;-)

Ja, de er sikkert det. Jeg brukte den faktisk for noen år siden, og fikk en del blikk og noen kommentarer - av den hyggelige sorten. Men jeg følte nok at folk så litt rart på meg siden jeg gjemte den i kjellerboden...hehe

Skrevet

Den uskadeliggjorte kaken forsvunnet etter beslag. Politi med melis i barten benekter politivold med brødkniv mot uskyldig kake. Offeret påstås være i beste velsmakende ups, velgående.

Det er nok en viss fare for at jeg kan bli angrepe hvis jeg viser frem den gode kaka, så det er nok lurt å kamuflere den godt.

Skrevet

Ja, de er sikkert det. Jeg brukte den faktisk for noen år siden, og fikk en del blikk og noen kommentarer - av den hyggelige sorten. Men jeg følte nok at folk så litt rart på meg siden jeg gjemte den i kjellerboden...hehe

Du bør ikke legge den i en pose, for da kan den fort bli "skeiv". Kaketina er jo laget for at man skal kunne bære kaker riktig.

Skrevet

Du bør ikke legge den i en pose, for da kan den fort bli "skeiv". Kaketina er jo laget for at man skal kunne bære kaker riktig.

Ja, du har vel rett i det :)

Skrevet

Det er nok en viss fare for at jeg kan bli angrepe hvis jeg viser frem den gode kaka, så det er nok lurt å kamuflere den godt.

Pakk den inn så den ligner en CD-plate, og si det er et eks av Idol, så gidder de ikke sjekke.

Skrevet

Pakk den inn så den ligner en CD-plate, og si det er et eks av Idol, så gidder de ikke sjekke.

Altså - en kake kan man ikke "forkle" som en cd vennen - da blir den jo ødelagt.

Skrevet

Altså - en kake kan man ikke "forkle" som en cd vennen - da blir den jo ødelagt.

Oi. Da må vi droppe det.

Skrevet

Oi. Da må vi droppe det.

ja, det er jo for seint nå likevel. Kaka kom seg på jobb og er spist opp gitt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...