Gjest The one and only Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 vet ikke om dere så det komi prog. på tv2 tror eg for en stund tilbake.. hvor de satt på en restaurang og plutselig dro en mann opp en diger mob osv.. ihvertfall...satt på bussen i dag hvor det kom inn en fyr med en svær pakke og satte seg på raden ved siden av meg.. etter 5 min dorging i halvsøvne ringte en mobil riktig nok, da dro fyren denne opp og skrek *HALLO! FÅR EG EN FEMMER?..* gjett om jeg hoppet! det var da en diger skumgummi mobil og det var ett utrykningslag. det satt to gutter lengre bak i bussen og filmet det hele. klart eg donerte denne femmeren til en sånn opptreden...tror eg faktisk alle gjorde.. adrenalinet var høyt ett par timer senere og. ler bare eg tenker på det:) gir den en sekser! XXXXXX 0 Siter
Gjest The one and only Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 utrykningslag? er det ikke det det heter da? han sku gifte seg og kompisene drar han med på morsomme ting vi har no alltid kallt det for utrykningslag 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 utrykningslag? Mulig han er brannmann 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 er det ikke det det heter da? han sku gifte seg og kompisene drar han med på morsomme ting vi har no alltid kallt det for utrykningslag utdikkningslag kaller jeg det Artig når de finner på sånt ja. Jeg gikk å bar på glass uten stett hele kvelden, men slapp unna de store ablegøyene 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 utdikkningslag kaller jeg det Artig når de finner på sånt ja. Jeg gikk å bar på glass uten stett hele kvelden, men slapp unna de store ablegøyene Utdikking? *Knis* 0 Siter
hidi Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 utdikkningslag kaller jeg det Artig når de finner på sånt ja. Jeg gikk å bar på glass uten stett hele kvelden, men slapp unna de store ablegøyene utdikkningslag... 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 er det ikke det det heter da? han sku gifte seg og kompisene drar han med på morsomme ting vi har no alltid kallt det for utrykningslag Utdrikkingslag heter det. Bruden/brudgommen skal drikkes ut en siste gang før h*n blir gift. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1160680995' post='3337151] Mulig han er brannmann Kan jo være det ja. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 utdikkningslag... hahahaha ja jøss, godt dere retter meg! utdrikkningslag blir riktig hehe 0 Siter
Gjest The one and only Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 utdikkningslag kaller jeg det Artig når de finner på sånt ja. Jeg gikk å bar på glass uten stett hele kvelden, men slapp unna de store ablegøyene hehe... de kan no virkelig finne på de merkligste ting:) morsomt for oss andre er det. så en gang en mann i krokodille drakt som lå på magen på et skateboard og dro seg framover rundt hele byen. på hendene hadde han rulleskøyter så det tok jo litt tid å kave seg framover hehe:) bena var inne i drakten så han hadde kun armene ute:) 0 Siter
hidi Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 hahahaha ja jøss, godt dere retter meg! utdrikkningslag blir riktig hehe Det vittige var jo at du rettet på henne og så skriver feil selv! Jeg lo hele tiden mens jeg leste tråden! *lol* 0 Siter
Goldy79 Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 er det ikke det det heter da? han sku gifte seg og kompisene drar han med på morsomme ting vi har no alltid kallt det for utrykningslag utdrikningslag kallar me det for :-) 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 hahahaha ja jøss, godt dere retter meg! utdrikkningslag blir riktig hehe Utdrikning, ikke utdrikkning Den som graver en grav for andre.... 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Det vittige var jo at du rettet på henne og så skriver feil selv! Jeg lo hele tiden mens jeg leste tråden! *lol* Så godt at jeg kan bidra til smil og latter EN k ja hehe 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Utdrikning, ikke utdrikkning Den som graver en grav for andre.... Trodde det het utdritningslag, jeg 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1160682573' post='3337200] Trodde det het utdritningslag, jeg Der har du nok det rett ordet ja (jeg skal ikke prøve å skrive det) 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Utdrikning, ikke utdrikkning Den som graver en grav for andre.... Utdrikning?! Nå får du gi deg! ;o) 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Utdrikning?! Nå får du gi deg! ;o) sier du at jeg skrev riktig med to k? *krysser fingrene* 0 Siter
morsan Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 sier du at jeg skrev riktig med to k? *krysser fingrene* Hvis du skal ha to k-er kan du vel ikke ha en n etterpå... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.