Gjest Den som grubler Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Hva tror/anbefaler dere ? Har mailet med en kar i et halvt års tid. Vi treff hverandre for første gang for halvannen måned siden, og møtet var en veldig hyggelig opplevelse. Denne fyren sier at han har veldig lyst til å treffe meg igjen. Vi har fortsatt å maile sammen etter dette, og jeg har hintet noen ganger om ikke vi skal treffes igjen snart. Han vil gjerne dette, men styrer alltid unna når jeg prøver å finne en konkret anledning. Han er skilt og har barn ( det har jeg også ), så jeg vet at ledig tid er en issue. Synes hele situasjonen er stressende, jeg har lyst å bli bedre kjent men føler at dette stjeler veldig mye energi fra meg....hadde jeg trukket meg unna, så hadde jeg sluppet dette. Er jeg veldig utålmodig her, eller er det på tide å slutte å gruble ? Takker for svar. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Hvis du vet hvilken helg han har barnefri, så kan du foreslå treff da. Dersom det ikke blir noe av, så dropp han! Da har du gitt det en sjangs, og kan "gå videre". 0 Siter
Gjest Carries Berger Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 He's just not that in yo you... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.