Gå til innhold

Tålmodighet eller trekke seg unna ?

Anbefalte innlegg

Gjest Den som grubler
Skrevet

Hva tror/anbefaler dere ?

Har mailet med en kar i et halvt års tid. Vi treff hverandre for første gang for halvannen måned siden,

og møtet var en veldig hyggelig opplevelse. Denne fyren sier at han har veldig lyst til å treffe meg igjen.

Vi har fortsatt å maile sammen etter dette, og jeg har hintet noen ganger om ikke vi skal treffes igjen

snart. Han vil gjerne dette, men styrer alltid unna når jeg prøver å finne en konkret anledning.

Han er skilt og har barn ( det har jeg også ), så jeg vet at ledig tid er en issue.

Synes hele situasjonen er stressende, jeg har lyst å bli bedre kjent men føler at dette stjeler

veldig mye energi fra meg....hadde jeg trukket meg unna, så hadde jeg sluppet dette.

Er jeg veldig utålmodig her, eller er det på tide å slutte å gruble ?

Takker for svar.

Skrevet

Hvis du vet hvilken helg han har barnefri, så kan du foreslå treff da. Dersom det ikke blir noe av, så dropp han! Da har du gitt det en sjangs, og kan "gå videre".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...