velvetr Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 jeg er veldig plaget av angst og deprisjon. har gått til psykolog nå i over 2 år og nesten ingen fremgang. jeg har gått på rehabilitering penger nå i 2 år så da får jeg ikke mer fra de. prøvde meg litt i praksis når jeg gikk på rehab, men det gikk ikke så bra. jeg klarer ikke å fungere ordentlig. føler meg så presset, blir mye sint når jeg blir presset til ting jeg ikke klarer å takle enda. jeg har fått beskjed av psykolog om å søke om midlertidig ufør, da hu mener det er riktig for meg sånn som ting er nå. men hva er sjangsen for at jeg vil få vidre pengehjelp fra trygdekontoret? sånn som jeg sitter nå så vet jeg ikke noen ting om vidre hjelp. blir snart gal av å vente på beskjed på søknaden. håper ikke jeg detter ned på sosialen. noen her som vet? takker for svar. 0 Siter
Gjest Saigon Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Ofte vil ikke trygdekontoret behandle en uføresøknad før man har vært igjennom attføring. Men det er jo bare å sende inn en søknad og få trygdekontorets vurdering av saken. I saksbehandlingstiden vil du få forlenget vedtaket på rehabiliteringen. 0 Siter
Gjest musli Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Hva er rehabiliterings penger? Hva går det ut på? Jeg er plaget med psykiske problemer selv og klarer ikke fungere i min vanlige vaskejobb. Det motiverer meg heller ikke. Råd? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.