keinstein Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Skrevet 13. oktober 2006 Lutefis har jeg ikke engang smakt, for den ser ut og lukter så ekkelt. Men jeg er også veldig glad i biff... Slafs. Hva med deg? En velhengt ytrefilet er vanskelig å få tak i, men da koser jeg meg. Med peppersaus, karristekte sjampinjonger, rødbeter, potetmos med rå løk og litt hakket kapers. 0 Siter
Gjest rossenrisken Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 En velhengt ytrefilet er vanskelig å få tak i, men da koser jeg meg. Med peppersaus, karristekte sjampinjonger, rødbeter, potetmos med rå løk og litt hakket kapers. Tror du er drømmekokken min! *lengte* 0 Siter
keinstein Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Skrevet 13. oktober 2006 Morsomt i hvertfall. Det oppsto i går.. Jeg var tilbøyelig til å tro at hele DOL holdt på å gå i oppløsning...*hikster av latter* De må inn og rydde. Det er ikke bare å slette når det er laget slik. 0 Siter
Gjest rossenrisken Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 En velhengt ytrefilet er vanskelig å få tak i, men da koser jeg meg. Med peppersaus, karristekte sjampinjonger, rødbeter, potetmos med rå løk og litt hakket kapers. men hvorfor potetmos? Smaker det ikke bedre med vanlig potet? Karristekte sjampignoner; hvor mye karry bruker du? evt salt, pepper? 0 Siter
Gjest rossenrisken Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 De må inn og rydde. Det er ikke bare å slette når det er laget slik. Mye arbeid å fjerne en slik tråd, da? 0 Siter
Babette Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 En velhengt ytrefilet er vanskelig å få tak i, men da koser jeg meg. Med peppersaus, karristekte sjampinjonger, rødbeter, potetmos med rå løk og litt hakket kapers. Dette er hjerterått! Hold opp! *sikler mens hun krøller sammen matpakka etter de to skivene med servelat* 0 Siter
Gjest rossenrisken Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 De må inn og rydde. Det er ikke bare å slette når det er laget slik. vet du, en stund trodde jeg du eller en av de andre guttene her var web.. 0 Siter
keinstein Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Skrevet 13. oktober 2006 men hvorfor potetmos? Smaker det ikke bedre med vanlig potet? Karristekte sjampignoner; hvor mye karry bruker du? evt salt, pepper? Potetmosen kan strykes over biffbiten når du spiser. Ikke salt eller pepper på sjampinjongen. Vanlig med salt på biffen og kvernet pepper på mens den hviler. Ikke stek pepperet, det blir svidd, men kok det i sausen og kvern det på den fuktige overflaten av den nystekte biffen. 0 Siter
keinstein Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Skrevet 13. oktober 2006 Mye arbeid å fjerne en slik tråd, da? Det vil jeg tro. 0 Siter
keinstein Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Skrevet 13. oktober 2006 vet du, en stund trodde jeg du eller en av de andre guttene her var web.. Jeg er webmaster andre steder. 0 Siter
Gjest rossenrisken Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Det vil jeg tro. hva vil du tro? Mistet sammenhengen, pga manglende tråd.. 0 Siter
Jally Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Dæven! Håper fisen biter da! Det verste er å sløye fisen. Sløying av fis går helt greit... Skal dra en svær jævel.... 0 Siter
Gjest rossenrisken Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg er webmaster andre steder. _Derfor_ all denne kunnskapen.. 0 Siter
Gjest rossenrisken Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Potetmosen kan strykes over biffbiten når du spiser. Ikke salt eller pepper på sjampinjongen. Vanlig med salt på biffen og kvernet pepper på mens den hviler. Ikke stek pepperet, det blir svidd, men kok det i sausen og kvern det på den fuktige overflaten av den nystekte biffen. Takk for kokkeknep ang. biff. det skal jeg prøve. *Nam* 0 Siter
keinstein Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Skrevet 13. oktober 2006 *Hviske*: dette er en hemmelig tråd, som ikke vises i hovedtråden, men kun på 100 nyeste... Kult? Det er forresten bl a et sanntidsproblem. Det er mange problemer med trådstruktur, derfor er mange debattsystemer ganske komplekse, trege og tunge. Jeg gidder ikke befatte meg med slike. Så mye entusiasme har jeg ikke. 0 Siter
keinstein Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Skrevet 13. oktober 2006 hva vil du tro? Mistet sammenhengen, pga manglende tråd.. Noen kan sikkert bare sette inn en record med pekere (grøss). 0 Siter
Gjest rossenrisken Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Det er forresten bl a et sanntidsproblem. Det er mange problemer med trådstruktur, derfor er mange debattsystemer ganske komplekse, trege og tunge. Jeg gidder ikke befatte meg med slike. Så mye entusiasme har jeg ikke. Så du er w.m. på et sted som ikke er så omfattende? Er det en hyggelig jobb? Eller er det slitsomt med alle troll, etc? 0 Siter
keinstein Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Skrevet 13. oktober 2006 Takk for kokkeknep ang. biff. det skal jeg prøve. *Nam* Noen syns kokt nypotet er så innmari godt at de egentlig spiser poteter med biff :-) 0 Siter
Gjest rossenrisken Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Noen kan sikkert bare sette inn en record med pekere (grøss). sette inn en record med pekere... Hva betyr det? 0 Siter
Babette Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 I dag skal jeg lage fisesuppe og fisegrateng. Fjertesuppe også, kanskje? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.