Gå til innhold

Fiseripolitikk og dysleksi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen syns kokt nypotet er så innmari godt at de egentlig spiser poteter med biff :-)

Kokte små nypoteter med smør på og sprøstekt flesk til...!!! Nammis! *Sikler*

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

29

• Jally

3

• Babette

2

• Lillemus

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest rossenrisken
Skrevet

Noen syns kokt nypotet er så innmari godt at de egentlig spiser poteter med biff :-)

mhm, ja, men da må poteten være god. Mye potet som ikke smaker godt.

Hvaer din favorittpotet?

Beate?

Gjest rossenrisken
Skrevet

jeg er glad i mandelpotet.

Gjest rossenrisken
Skrevet

vet du hvem jeg er?

Ikke nevn nick. men bare ja el. nei..

:)

Skrevet

vet du hvem jeg er?

ja

Gjest rossenriskene
Skrevet

ja

Og du er både mrsv _og_ keinstein?

Nei, det tror jeg ikke. Men det kunne virke slik, da du svarte.

Takk for svar.

Skrevet

Så du er w.m. på et sted som ikke er så omfattende?

Er det en hyggelig jobb?

Eller er det slitsomt med alle troll, etc?

Driver ikke med diskusjonsgrupper eller noe slikt. Kun en bestemt type mailinglister, som er betydelig enklere å betjene hvis man kan det. Jeg trenger ikke være til stede, og kan ta ferie uten samvittighet. Moderatorene jobber med glede, serverne tikker som klokker og loggene går av seg selv etter noen runder. Så lenge e-posten ovelat virker, så går det som en klokke.

Skrevet

sette inn en record med pekere...

Hva betyr det?

Ups.

Jeg har bare et overfladisk inntrykk av dette og har ikke så mye peil på akkurat sånt som DOL.

Skrevet

Fjertesuppe også, kanskje?

Kanskje det duuuu.

Skrevet

mhm, ja, men da må poteten være god. Mye potet som ikke smaker godt.

Hvaer din favorittpotet?

Beate?

Hvem er denne Beate som alle snakker om?

Gjest rossenriskene
Skrevet

Driver ikke med diskusjonsgrupper eller noe slikt. Kun en bestemt type mailinglister, som er betydelig enklere å betjene hvis man kan det. Jeg trenger ikke være til stede, og kan ta ferie uten samvittighet. Moderatorene jobber med glede, serverne tikker som klokker og loggene går av seg selv etter noen runder. Så lenge e-posten ovelat virker, så går det som en klokke.

Hørtes behagelig ut, den jobben.

Jeg måtte slenge på en _e_ i nicket mitt, da noen stjal det opprinnelige(det var ikke reg)

Skrevet

vet du hvem jeg er?

Nei.

Gjest rossenriskene
Skrevet

Hvem er denne Beate som alle snakker om?

Du nevnte henne i går..beate

;)

Skrevet

Hørtes behagelig ut, den jobben.

Jeg måtte slenge på en _e_ i nicket mitt, da noen stjal det opprinnelige(det var ikke reg)

Jeg venter på mer, sånn at jeg kan kvitte meg med alt som er mindre intressant og som jeg ikke kan flytte, dvs reise avsted med. Når jeg bare trenger sende fakturaer og ikke -må- treffe kundene eller kolleger, da er målet nådd. Da kan jeg flytte hvor som helst uten at det betyr noe for bisnissen. Da ser du meg i Malaga på en terrasse med venner tytende ut og inn. Det eneste jeg trenger er en PC og bredbånd.

Skrevet

Du nevnte henne i går..beate

;)

Hun i barnevogna ja.

Gjest rossenriskene
Skrevet

Jeg venter på mer, sånn at jeg kan kvitte meg med alt som er mindre intressant og som jeg ikke kan flytte, dvs reise avsted med. Når jeg bare trenger sende fakturaer og ikke -må- treffe kundene eller kolleger, da er målet nådd. Da kan jeg flytte hvor som helst uten at det betyr noe for bisnissen. Da ser du meg i Malaga på en terrasse med venner tytende ut og inn. Det eneste jeg trenger er en PC og bredbånd.

herregud, hvor deilig..

Kan jeg bli med?

Gjest rossenriskene
Skrevet

Hun i barnevogna ja.

Ja,*LOL*

*klem* til deg

Gjest rossenriskene
Skrevet

Hun i barnevogna ja.

rønne ananer, sier det deg noe?

Gjest rossenriskene
Skrevet

Nope

hva svarte du nei, på? får jeg ikke bli med, eller sier ikke rønne ananer deg noe?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...