Gå til innhold

Fiseripolitikk og dysleksi

Anbefalte innlegg

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

29

• Jally

3

• Babette

2

• Lillemus

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Og god helg!

Jeg tar en pause...

Det tror jeg du gjør rett i. Jeg har ikke noe råd annet enn å la oss i fred. Jeg tror ikke noen skjønner hva du vil med å rasere.

Gjest rosenbauerpus
Skrevet

Det tror jeg du gjør rett i. Jeg har ikke noe råd annet enn å la oss i fred. Jeg tror ikke noen skjønner hva du vil med å rasere.

Rasere, var å _ta litt i_. Jeg sarte bare på spørsmål.

Og blir for ivrig til tider.Og ikke vondt ment, forstår du.

Unnskyld.

Gjest rosenbauerpus
Skrevet

Ingen skjønner _hva jeg sier_, det er problemet, i tillegg til at jeg blir for ivrig.

Skrevet

Rasere, var å _ta litt i_. Jeg sarte bare på spørsmål.

Og blir for ivrig til tider.Og ikke vondt ment, forstår du.

Unnskyld.

Vi har et system og vi har regler. Det er for å holde orden og forutsigbarhet for de som har et ærende her.

Foraene er til bestemte bruk og er ikke et anarki. Trenger du et anarki, så må du lage ditt eget et annet sted.

Gjest rosenbauerpus
Skrevet

Vi har et system og vi har regler. Det er for å holde orden og forutsigbarhet for de som har et ærende her.

Foraene er til bestemte bruk og er ikke et anarki. Trenger du et anarki, så må du lage ditt eget et annet sted.

Jeg trenger ikke et anarki.

Kommer tilbake siden, i en forbedret utgave.

Takk for all hjelp.

Gjest rosenbauerpus
Skrevet

1 mot alle er dessuten ingen _lett kamp_..

Bedre å gi opp. Og begynne på nytt. Et annet sted under et anonymt nick.

Skrevet

Det er det eneste positive du har sagt i dag.

Skrevet

De fleste kommer hit for å ha det hyggelig, hjelpe litt, formidle og debattere. Noen har et ærende. Noen forstår visst ikke det.

Det beste er å være ærlig med ærendet sitt og plassere sine tanker og behov der de hører hjemme, i riktig forum og under en informativ tittel som forteller hva det handler om. Tving deg til å være saklig.

Gjest rosenbauerpus
Skrevet

De fleste kommer hit for å ha det hyggelig, hjelpe litt, formidle og debattere. Noen har et ærende. Noen forstår visst ikke det.

Det beste er å være ærlig med ærendet sitt og plassere sine tanker og behov der de hører hjemme, i riktig forum og under en informativ tittel som forteller hva det handler om. Tving deg til å være saklig.

*skammer meg* Over min oppførsel. Ikke bra det jeg har gjort.

Igjen takk. Hadde du bare visst..så hadde du forstått.

En siste *Klem* til deg..

:)

Gjest rosenbauerpus
Skrevet

Takk for alle gode råd. Har det svært tungt, og da tenker jeg ikke like langt.

Men må bare kutte ut å skrive her, rett og slett.Så jeg ikke tråkker på flere. Dette _er_ ikke plassen for meg, når jeg har det sånn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...