Gjest rossenriskene Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Nope egg-potensmiddel..? 0 Siter
Gjest rosenbauerpus Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Hun i barnevogna ja. God ettermiddag! 0 Siter
Gjest rosenbauerpus Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Nope Og god helg! Jeg tar en pause... 0 Siter
keinstein Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Skrevet 13. oktober 2006 Og god helg! Jeg tar en pause... Det tror jeg du gjør rett i. Jeg har ikke noe råd annet enn å la oss i fred. Jeg tror ikke noen skjønner hva du vil med å rasere. 0 Siter
Gjest rosenbauerpus Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Det tror jeg du gjør rett i. Jeg har ikke noe råd annet enn å la oss i fred. Jeg tror ikke noen skjønner hva du vil med å rasere. Rasere, var å _ta litt i_. Jeg sarte bare på spørsmål. Og blir for ivrig til tider.Og ikke vondt ment, forstår du. Unnskyld. 0 Siter
Gjest rosenbauerpus Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Det tror jeg du gjør rett i. Jeg har ikke noe råd annet enn å la oss i fred. Jeg tror ikke noen skjønner hva du vil med å rasere. Ingen skjønner _hva jeg sier_, det er problemet, i tillegg til at jeg blir for ivrig. 0 Siter
keinstein Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Skrevet 13. oktober 2006 Rasere, var å _ta litt i_. Jeg sarte bare på spørsmål. Og blir for ivrig til tider.Og ikke vondt ment, forstår du. Unnskyld. Vi har et system og vi har regler. Det er for å holde orden og forutsigbarhet for de som har et ærende her. Foraene er til bestemte bruk og er ikke et anarki. Trenger du et anarki, så må du lage ditt eget et annet sted. 0 Siter
Gjest rosenbauerpus Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Vi har et system og vi har regler. Det er for å holde orden og forutsigbarhet for de som har et ærende her. Foraene er til bestemte bruk og er ikke et anarki. Trenger du et anarki, så må du lage ditt eget et annet sted. Jeg trenger ikke et anarki. Kommer tilbake siden, i en forbedret utgave. Takk for all hjelp. 0 Siter
Gjest rosenbauerpus Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Vi har et system og vi har regler. Det er for å holde orden og forutsigbarhet for de som har et ærende her. Foraene er til bestemte bruk og er ikke et anarki. Trenger du et anarki, så må du lage ditt eget et annet sted. 1 mot alle er dessuten ingen _lett kamp_.. Bedre å gi opp. Og begynne på nytt. Et annet sted under et anonymt nick. 0 Siter
Gjest mrsv Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 1 mot alle er dessuten ingen _lett kamp_.. Bedre å gi opp. Og begynne på nytt. Et annet sted under et anonymt nick. Det er det eneste positive du har sagt i dag. 0 Siter
keinstein Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Skrevet 13. oktober 2006 1 mot alle er dessuten ingen _lett kamp_.. Bedre å gi opp. Og begynne på nytt. Et annet sted under et anonymt nick. De fleste kommer hit for å ha det hyggelig, hjelpe litt, formidle og debattere. Noen har et ærende. Noen forstår visst ikke det. Det beste er å være ærlig med ærendet sitt og plassere sine tanker og behov der de hører hjemme, i riktig forum og under en informativ tittel som forteller hva det handler om. Tving deg til å være saklig. 0 Siter
Gjest rosenbauerpus Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 De fleste kommer hit for å ha det hyggelig, hjelpe litt, formidle og debattere. Noen har et ærende. Noen forstår visst ikke det. Det beste er å være ærlig med ærendet sitt og plassere sine tanker og behov der de hører hjemme, i riktig forum og under en informativ tittel som forteller hva det handler om. Tving deg til å være saklig. *skammer meg* Over min oppførsel. Ikke bra det jeg har gjort. Igjen takk. Hadde du bare visst..så hadde du forstått. En siste *Klem* til deg.. 0 Siter
Gjest rosenbauerpus Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 De fleste kommer hit for å ha det hyggelig, hjelpe litt, formidle og debattere. Noen har et ærende. Noen forstår visst ikke det. Det beste er å være ærlig med ærendet sitt og plassere sine tanker og behov der de hører hjemme, i riktig forum og under en informativ tittel som forteller hva det handler om. Tving deg til å være saklig. Takk for alle gode råd. Har det svært tungt, og da tenker jeg ikke like langt. Men må bare kutte ut å skrive her, rett og slett.Så jeg ikke tråkker på flere. Dette _er_ ikke plassen for meg, når jeg har det sånn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.