Gå til innhold

Skal Mette-Marit ha baby igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg sett damen på tv noen ganger og hun har da virkelig lagt på seg over magen?

Jeg ble veldig nysgjerrig nå ;o)

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

14

• Babette

10

• Gyda

2

• Sofline

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Velkommen til sladrekjerringenes rekker! Men det er sannelig ikke godt å vite.

Skrevet

Velkommen til sladrekjerringenes rekker! Men det er sannelig ikke godt å vite.

Hehe, jeg bare måtte kommentere det. Ser på nyhetene og lurte på det forrige gang jeg så henne også.

Skrevet

Jeg kan egentlig ikke forestille meg de ikke ville si fra før hun begynte å få mage, men i følge Se og Hør er hun sikkert gravid med tvillinger. :-)

For en stund siden kunne Mary i Danmark ikke få flere barn, men nå er hun (ifølge sladrebladene) gravid igjen. :-)

Skrevet

Jeg kan egentlig ikke forestille meg de ikke ville si fra før hun begynte å få mage, men i følge Se og Hør er hun sikkert gravid med tvillinger. :-)

For en stund siden kunne Mary i Danmark ikke få flere barn, men nå er hun (ifølge sladrebladene) gravid igjen. :-)

Jeg har ikke vært hos tannlegen så jeg har ikke lest Se og Hør. Og skjønner ikke hvorfor jeg ble så nysgjerrig altså bortsett fra at hun så slik ut ;o)

Skrevet

Jeg har ikke vært hos tannlegen så jeg har ikke lest Se og Hør. Og skjønner ikke hvorfor jeg ble så nysgjerrig altså bortsett fra at hun så slik ut ;o)

Jeg har ikke lest Se og Hør på en stund jeg heller (dvs. vært hos lege eller tannlege), men jeg kan bare tenke meg....

Skrevet

Jeg har ikke lest Se og Hør på en stund jeg heller (dvs. vært hos lege eller tannlege), men jeg kan bare tenke meg....

Hihi, man kan aldri vite :o)

Gjest trultemor26
Skrevet

Jeg har tenkt samme tanke selv.. men det er kanskje lett å få blubbemage etter å ha bært frem 3 barn også..

Tiden får vise.

Gjest se&hør
Skrevet

så noen bilder i Se&Hør .... det er vel et par måneder siden nå .... da spekulerte de i om hun var gravid igjen ..... hadde det vært riktig hadde det sikkert kommet ut nå ....... det er iallefall familieforøkelse på gang igjen i kongehuset i Nederland, nr. 3, og Spania, nr 2.

Skrevet

Har ikke hørt noe om det nei.

Men jeg lurer på hun Silje Stang? Hun må vel være gravid, ellers er hun veldig uheldig med klærne på den reklamen for det der programmet...

Gjest se&hør
Skrevet

Men jeg lurer på hun Silje Stang? Hun må vel være gravid, ellers er hun veldig uheldig med klærne på den reklamen for det der programmet...

Hun har termin om ikke så lenge ja :)

Skrevet

Ja, Silje er gravid. Jeg lurer på om hun kunne pule da hun gikk med ryggkorsett.

Skrevet

Jeg har tenkt samme tanke selv.. men det er kanskje lett å få blubbemage etter å ha bært frem 3 barn også..

Tiden får vise.

Og tenk på alle de deilige lunsjbordene når hun skal åpne et eller annet. For ikke å snakke om middagene.

Skrevet

Jeg har sørget for å legge inn kjendis.no under favoritter, så jeg ikke risikerer å gå glipp av noe. Det kan jo skje store ting i verden, som f. eks. at Victoria Beckham plages av cellulitter.

Gjest grusom nyhet
Skrevet

Jeg har sørget for å legge inn kjendis.no under favoritter, så jeg ikke risikerer å gå glipp av noe. Det kan jo skje store ting i verden, som f. eks. at Victoria Beckham plages av cellulitter.

Cellulitter?? Trodde det måtte fett til for å få det, jeg?

Skrevet

Jeg ser Babette kaller deg sladrekjerring - og det vil i alle fall jeg være også! Men vi må ta det på mail - jeg tør ikke legge det ut her.

Mail er avsendt. :)

Skrevet

Og så har vi jo smakebiter fra Se og Hør her:

http://www.seher.no/cm

Skrevet

Cellulitter?? Trodde det måtte fett til for å få det, jeg?

Ja, hun slipper nok unna.

Men jeg tror det var Se og Hør for et par uker siden som hadde en flere siders billedreportasje med innpåslitne bilder av bakbeina til mange kjente filmstjerner, og det var nå både blomkål og brøddeig og små eller større groper på både unge og eldre, slanke og halvslanke.

Skrevet

Når folk gnir seg over kulen på magen og blir filmet nedenfra, så pleier det å være et sikkert tegn på at det er noe inni der de vil fremheve ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...