Dorthe Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Nå har jeg sett damen på tv noen ganger og hun har da virkelig lagt på seg over magen? Jeg ble veldig nysgjerrig nå ;o) 0 Siter
Babette Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Velkommen til sladrekjerringenes rekker! Men det er sannelig ikke godt å vite. 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Skrevet 12. oktober 2006 Velkommen til sladrekjerringenes rekker! Men det er sannelig ikke godt å vite. Hehe, jeg bare måtte kommentere det. Ser på nyhetene og lurte på det forrige gang jeg så henne også. 0 Siter
Sofline Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg kan egentlig ikke forestille meg de ikke ville si fra før hun begynte å få mage, men i følge Se og Hør er hun sikkert gravid med tvillinger. :-) For en stund siden kunne Mary i Danmark ikke få flere barn, men nå er hun (ifølge sladrebladene) gravid igjen. :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Skrevet 12. oktober 2006 Jeg kan egentlig ikke forestille meg de ikke ville si fra før hun begynte å få mage, men i følge Se og Hør er hun sikkert gravid med tvillinger. :-) For en stund siden kunne Mary i Danmark ikke få flere barn, men nå er hun (ifølge sladrebladene) gravid igjen. :-) Jeg har ikke vært hos tannlegen så jeg har ikke lest Se og Hør. Og skjønner ikke hvorfor jeg ble så nysgjerrig altså bortsett fra at hun så slik ut ;o) 0 Siter
Sofline Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg har ikke vært hos tannlegen så jeg har ikke lest Se og Hør. Og skjønner ikke hvorfor jeg ble så nysgjerrig altså bortsett fra at hun så slik ut ;o) Jeg har ikke lest Se og Hør på en stund jeg heller (dvs. vært hos lege eller tannlege), men jeg kan bare tenke meg.... 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Skrevet 12. oktober 2006 Jeg har ikke lest Se og Hør på en stund jeg heller (dvs. vært hos lege eller tannlege), men jeg kan bare tenke meg.... Hihi, man kan aldri vite ) 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg har tenkt samme tanke selv.. men det er kanskje lett å få blubbemage etter å ha bært frem 3 barn også.. Tiden får vise. 0 Siter
Gjest se&hør Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 så noen bilder i Se&Hør .... det er vel et par måneder siden nå .... da spekulerte de i om hun var gravid igjen ..... hadde det vært riktig hadde det sikkert kommet ut nå ....... det er iallefall familieforøkelse på gang igjen i kongehuset i Nederland, nr. 3, og Spania, nr 2. 0 Siter
Åsemor Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Har ikke hørt noe om det nei. Men jeg lurer på hun Silje Stang? Hun må vel være gravid, ellers er hun veldig uheldig med klærne på den reklamen for det der programmet... 0 Siter
Gjest se&hør Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Har ikke hørt noe om det nei. Men jeg lurer på hun Silje Stang? Hun må vel være gravid, ellers er hun veldig uheldig med klærne på den reklamen for det der programmet... Hun har termin om ikke så lenge ja 0 Siter
Babette Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Har ikke hørt noe om det nei. Men jeg lurer på hun Silje Stang? Hun må vel være gravid, ellers er hun veldig uheldig med klærne på den reklamen for det der programmet... Ja, Silje er gravid. Jeg lurer på om hun kunne pule da hun gikk med ryggkorsett. 0 Siter
Babette Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg har tenkt samme tanke selv.. men det er kanskje lett å få blubbemage etter å ha bært frem 3 barn også.. Tiden får vise. Og tenk på alle de deilige lunsjbordene når hun skal åpne et eller annet. For ikke å snakke om middagene. 0 Siter
Babette Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg har ikke vært hos tannlegen så jeg har ikke lest Se og Hør. Og skjønner ikke hvorfor jeg ble så nysgjerrig altså bortsett fra at hun så slik ut ;o) Jeg har sørget for å legge inn kjendis.no under favoritter, så jeg ikke risikerer å gå glipp av noe. Det kan jo skje store ting i verden, som f. eks. at Victoria Beckham plages av cellulitter. 0 Siter
Gjest grusom nyhet Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg har sørget for å legge inn kjendis.no under favoritter, så jeg ikke risikerer å gå glipp av noe. Det kan jo skje store ting i verden, som f. eks. at Victoria Beckham plages av cellulitter. Cellulitter?? Trodde det måtte fett til for å få det, jeg? 0 Siter
Gyda Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg ser Babette kaller deg sladrekjerring - og det vil i alle fall jeg være også! Men vi må ta det på mail - jeg tør ikke legge det ut her. Mail er avsendt. 0 Siter
Gyda Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg har sørget for å legge inn kjendis.no under favoritter, så jeg ikke risikerer å gå glipp av noe. Det kan jo skje store ting i verden, som f. eks. at Victoria Beckham plages av cellulitter. Og så har vi jo smakebiter fra Se og Hør her: http://www.seher.no/cm 0 Siter
Babette Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Og så har vi jo smakebiter fra Se og Hør her: http://www.seher.no/cm Her var det mye snacks. Takk! 0 Siter
Babette Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Cellulitter?? Trodde det måtte fett til for å få det, jeg? Ja, hun slipper nok unna. Men jeg tror det var Se og Hør for et par uker siden som hadde en flere siders billedreportasje med innpåslitne bilder av bakbeina til mange kjente filmstjerner, og det var nå både blomkål og brøddeig og små eller større groper på både unge og eldre, slanke og halvslanke. 0 Siter
DarkPink Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Har ikke hørt noe om det nei. Men jeg lurer på hun Silje Stang? Hun må vel være gravid, ellers er hun veldig uheldig med klærne på den reklamen for det der programmet... Når folk gnir seg over kulen på magen og blir filmet nedenfra, så pleier det å være et sikkert tegn på at det er noe inni der de vil fremheve 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.