Gå til innhold

Skal Mette-Marit ha baby igjen?

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

14

• Babette

10

• Gyda

2

• Sofline

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Uff, kan man ikke legge på seg litt uten at folk tror en er gravid? Jeg er livredd noen på jobb skal se på magen min og si; hm her er det noe på gang hehe... tenker på den reklama om han som møter igjen ei gammel venninne og "ser det er ting på gang" også har hun bare lagt på seg...

Men altså, det kan hende Mette Marit er gravid, tror hun ønsker seg mange barn.

Gjest popsugar
Skrevet

Uff, kan man ikke legge på seg litt uten at folk tror en er gravid? Jeg er livredd noen på jobb skal se på magen min og si; hm her er det noe på gang hehe... tenker på den reklama om han som møter igjen ei gammel venninne og "ser det er ting på gang" også har hun bare lagt på seg...

Men altså, det kan hende Mette Marit er gravid, tror hun ønsker seg mange barn.

En dame sa til meg denne uken: "Skal du ha en til?" og klappet meg på magen. Jeg sa "nei" og rødmet.

Jeg har lagt på meg og fått spørsmålet to ganger nå. Siden har jeg følt meg motløs og skulle helst gjemt meg hjemme.

Skrevet

En dame sa til meg denne uken: "Skal du ha en til?" og klappet meg på magen. Jeg sa "nei" og rødmet.

Jeg har lagt på meg og fått spørsmålet to ganger nå. Siden har jeg følt meg motløs og skulle helst gjemt meg hjemme.

Det er flere som har sagt til meg også faktisk. Men det betyr bare at vi har kanskje en kulemage, men er slanke og fine ellers. Man sier jo ikke sånt til en saccosekk? =)

Skrevet

Hun damen ble sikkert enda flauere....

Fatter ikke at folk tør å spørre om sånt jeg!

Skrevet

Ja, Silje er gravid. Jeg lurer på om hun kunne pule da hun gikk med ryggkorsett.

*humre*

Du er morsom! c",)

Skrevet

Og jeg.....sa til en ung dame, ekspeditrise i klesforretning: Ser du snart skal ha en baby hvorpå damen svarte: babyen er 5 mnd.! Litt flaut da.

Hadde i forkant stått og pratet med henne om barn etc. så gikk ikke rett på sak altså:-)

Gjest baremei
Skrevet

Og tenk på alle de deilige lunsjbordene når hun skal åpne et eller annet. For ikke å snakke om middagene.

Jeg tror jeg ville fått litt problemer med å spise, hvis jeg var "hovedattraksjon" ved bordet, slik MM ofte er...

Skrevet

Jeg tror jeg ville fått litt problemer med å spise, hvis jeg var "hovedattraksjon" ved bordet, slik MM ofte er...

Det er ikke uten grunn at det er noe som kalles "prinsessesyken" i de kretser. Victoria i Sverige og mange andre i Europas kongehus, har vært rammet.

Ikke at jeg er noen ekspert på kongelige...

Gjest baremei
Skrevet

Det er ikke uten grunn at det er noe som kalles "prinsessesyken" i de kretser. Victoria i Sverige og mange andre i Europas kongehus, har vært rammet.

Ikke at jeg er noen ekspert på kongelige...

Nei, ikke sant. Det forundrer ikke at de får problemer.

Men "prinsessesyken" handler nok om mer enn bare maten, vil jeg tro. Press og forventninger og slikt...

Her tenkte jeg helst på ubehaget ved å få i seg f.eks. spaghetti (hvis de kongelige spiser det da;) på en ok måte, med ørten blikk -og gjerne en linse og to- i fleisen.

Skrevet

Tror ikke hun føler det sånn nå lenger, man venner seg jo til å være i fokus. Jeg ville ikke hatt problemer med det, ville uten tvil ha gaflet i meg all den nydelige maten med stor appetitt.

Hvis man ikke takler blitzregn, kameraer og det å være i fokus, bør man ikke gifte seg med en kronprins.

Gjest baremei
Skrevet

Tror ikke hun føler det sånn nå lenger, man venner seg jo til å være i fokus. Jeg ville ikke hatt problemer med det, ville uten tvil ha gaflet i meg all den nydelige maten med stor appetitt.

Hvis man ikke takler blitzregn, kameraer og det å være i fokus, bør man ikke gifte seg med en kronprins.

Du har nok rett. Man vänjer sig! :)

Skrevet

Du har nok rett. Man vänjer sig! :)

Javisst. Men det er jo ikke alltid så greit for de som er født inn i rollen og ikke har noe valg.

På den ene siden er de vant med det fra barnsben av, men de har jo vitterligen ikke valgt dette livet selv.

Slik som Mette Marit, hun i Spanien og de "danske" har.

For øvrig tror jeg maset om en arving kan være en belastning uansett hvor tøff man er, hvis det går lang tid uten at de blir gravide. Media vokter på hvert lille tegn til mage eller kvalme eller blekhet - dette må være skikkellig stress.

Gjest baremei
Skrevet

Javisst. Men det er jo ikke alltid så greit for de som er født inn i rollen og ikke har noe valg.

På den ene siden er de vant med det fra barnsben av, men de har jo vitterligen ikke valgt dette livet selv.

Slik som Mette Marit, hun i Spanien og de "danske" har.

For øvrig tror jeg maset om en arving kan være en belastning uansett hvor tøff man er, hvis det går lang tid uten at de blir gravide. Media vokter på hvert lille tegn til mage eller kvalme eller blekhet - dette må være skikkellig stress.

Jeg blir svett bare av å lese innlegget ditt:) Jeg priser meg lykkelig for at jeg ikke er kongelig!!:)

Skrevet

Jeg blir svett bare av å lese innlegget ditt:) Jeg priser meg lykkelig for at jeg ikke er kongelig!!:)

Det tror jeg egentlig de fleste gjør. Men klesbudsjettet, reisene, feriene og maten hadde ikke vært å forakte...

Gjest baremei
Skrevet

Det tror jeg egentlig de fleste gjør. Men klesbudsjettet, reisene, feriene og maten hadde ikke vært å forakte...

De må få det som kompensasjon for alt det kjipe de må gjennomgå, stakkars..Men ja..prinsesse i sånn omtrent to ukers tid, krusende rundt i en luksusyatcht ved den franske rivieraen - med full oppvartning - DET kunne jeg vel taklet jeg også;)

Gjest Calóni
Skrevet

Hun damen ble sikkert enda flauere....

Fatter ikke at folk tør å spørre om sånt jeg!

Nei, jeg tør ikke spørre før de ligger med rier og ber meg ringe ambulanse *humre*

Er jo så redd for å ta feil :o

Skrevet

Jeg har tenkt samme tanke selv.. men det er kanskje lett å få blubbemage etter å ha bært frem 3 barn også..

Tiden får vise.

Nå titter jeg ned på min egen mage, den er litt blubbete ja ;o)

Skrevet

så noen bilder i Se&Hør .... det er vel et par måneder siden nå .... da spekulerte de i om hun var gravid igjen ..... hadde det vært riktig hadde det sikkert kommet ut nå ....... det er iallefall familieforøkelse på gang igjen i kongehuset i Nederland, nr. 3, og Spania, nr 2.

Jeg har sett henne to ganger på tv i det siste og enten så har hun lagt på seg noen ekstra kg eller så er det noe på gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...