Gå til innhold

Skal Mette-Marit ha baby igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke hørt noe om det nei.

Men jeg lurer på hun Silje Stang? Hun må vel være gravid, ellers er hun veldig uheldig med klærne på den reklamen for det der programmet...

Hun er gravid, det sa de på tv i går :o)

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

14

• Babette

10

• Gyda

2

• Sofline

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har sørget for å legge inn kjendis.no under favoritter, så jeg ikke risikerer å gå glipp av noe. Det kan jo skje store ting i verden, som f. eks. at Victoria Beckham plages av cellulitter.

Hehe, den linken har ikke jeg. Kanskje jeg skulle legge den inn på favorittene mine ;o)

Skrevet

Jeg ser Babette kaller deg sladrekjerring - og det vil i alle fall jeg være også! Men vi må ta det på mail - jeg tør ikke legge det ut her.

Mail er avsendt. :)

Takk, og jeg har svart :o)

Skrevet

Uff, kan man ikke legge på seg litt uten at folk tror en er gravid? Jeg er livredd noen på jobb skal se på magen min og si; hm her er det noe på gang hehe... tenker på den reklama om han som møter igjen ei gammel venninne og "ser det er ting på gang" også har hun bare lagt på seg...

Men altså, det kan hende Mette Marit er gravid, tror hun ønsker seg mange barn.

Jeg har virkelig gått på den før med den gamle naboen min. Hun så virkelig gravid ut, hadde ingen unger fra før og hadde vært gift i flere år.

Det var skikkelig flaut :o(

Skrevet

So what? :)

Hadde det ikke vært hyggelig med en ny liten baby og kikke på?

Ser ikke ut til at jeg får barnebarn med det første så det hadde vært koselig med en sånn liten fellesbaby.

Skrevet

Hehe, den linken har ikke jeg. Kanskje jeg skulle legge den inn på favorittene mine ;o)

Det vil jeg absolutt anbefale. Det vil garantert berike hverdagen! Ellers ser jeg fram til at vi får til en duell en gang: Jeg løpende og du med pigging. Hehe, jeg kommer ikke over han i rullestol som jeg nesten krasjet med rundt et vann jeg løp rundt i fjor. Jeg hadde faktisk ikke klart å løpe fra ham. Han var råsterk.

Jeg har fortalt det før, men i fall du ikke husker det: Vi møttes i god fart på en smal liten bro (a la klopp), der jeg hadde valget mellom å hoppe i vannet og å deise i fanget hans. Det ble en mellomting.

Skrevet

Det vil jeg absolutt anbefale. Det vil garantert berike hverdagen! Ellers ser jeg fram til at vi får til en duell en gang: Jeg løpende og du med pigging. Hehe, jeg kommer ikke over han i rullestol som jeg nesten krasjet med rundt et vann jeg løp rundt i fjor. Jeg hadde faktisk ikke klart å løpe fra ham. Han var råsterk.

Jeg har fortalt det før, men i fall du ikke husker det: Vi møttes i god fart på en smal liten bro (a la klopp), der jeg hadde valget mellom å hoppe i vannet og å deise i fanget hans. Det ble en mellomting.

Hehe, det tror jeg på. Å pigge går innmari fort og man har liten styring på stolen. Ikke noen bremser på den og med staver i hendene tror jeg det er best for fotgjengere å holde seg langt unna :o)

Jeg liker ikke å pigge jeg da, synes det går ubehagelig fort og synes man har liten styring. Men kanskje det er bare nybegynnerproblemer, men jeg tror ikke jeg skal starte den sporten. Men bratte nedoverbakker uten å kunne bremse, er det adrenalinkicket. Går sånn rundt 60 km i timen og er nesten en ekstremsport.

Gjest So you know
Skrevet

Og jeg.....sa til en ung dame, ekspeditrise i klesforretning: Ser du snart skal ha en baby hvorpå damen svarte: babyen er 5 mnd.! Litt flaut da.

Hadde i forkant stått og pratet med henne om barn etc. så gikk ikke rett på sak altså:-)

Vet du hva jeg opplevde da? Hadde født og sto i matkø på sykehuset. Noen gravide var jo også innlagt. Så spurte nabo'n i køen når JEG skulle føde. hehe... Kan tro jeg følte meg lekker! Men magen trakk seg sammen heldigvis...

Skrevet

Det er flere som har sagt til meg også faktisk. Men det betyr bare at vi har kanskje en kulemage, men er slanke og fine ellers. Man sier jo ikke sånt til en saccosekk? =)

Jeg tør aldri spør folk jeg før jeg ser at magen ser veldig fødeklar ut hehe, er så redd for å ta feil. Om jeg er mistenksom kan det hende jeg heller hinter om det er planer om baby osv... uten å hentyde til magen.

Skrevet

Hadde det ikke vært hyggelig med en ny liten baby og kikke på?

Ser ikke ut til at jeg får barnebarn med det første så det hadde vært koselig med en sånn liten fellesbaby.

Ja, jeg hadde sikkert fått kosa mye med den babyen ... Da er det bedre å se på bilder av dine egne barn, ikke sant :)

Dessuten er jeg så heldig at jeg har en selv, da:) og han er myyyyye finere enn alle de kongelige bebisene :)

Skrevet

Ja, jeg hadde sikkert fått kosa mye med den babyen ... Da er det bedre å se på bilder av dine egne barn, ikke sant :)

Dessuten er jeg så heldig at jeg har en selv, da:) og han er myyyyye finere enn alle de kongelige bebisene :)

Jeg er ferdig med babyer jeg, ungene har blitt store og ikke tror jeg at jeg kommer til å bli bestemor med første heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...