Gå til innhold

Nettstudier - webapplikasjoner

Anbefalte innlegg

Gjest mysql..?
Skrevet

Siden jeg ikke jobber fulltid (har et års studieopphold for master innen mediefag) har jeg planer om å melde meg opp i et nettundervisningsfag via NKI. Har mye tid til overs og er fremdeles ung og vil gjøre meg mest mulig attraktiv for arbeidsmarkedet.

Lurer på om det er noen som har erfaringer med nettstudier?

Synes dette kan være interessant

http://www.nki.no/produkt/kurs.xsql?kursID=3748E

kombinert med

http://www.nki.no/produkt/kurs.xsql?kursID=4359E , tror nemlig jeg vil ha utbytte av slik kompetanse.

Jeg er en over gjennomsnittlig erfaren databruker, lærer ting godt når jeg lærer dem og har god logisk sans. Er likevel litt usikker på om jeg vil klare det? Og vil det være verdt det? Noen som kan gi noen råd?

Fortsetter under...

Skrevet

Kan vel ikke gi annet råd enn at mesteparten av innholdet i de kursene der er veldig enkelt. Grunnleggende programmering er grunnleggende - noen fatter aldri hvordan det "fungerer", enda flere synes det er kjedelig og gidder ikke å lære seg det, men de fleste er i stand til å lære seg det grunnleggende uten store problemer. Programmering er i bunn og grunn lite annet enn metode, etter at man har lært komponentene og det rent fuksjonelle.

"......................................."

Skrevet

Det står jo ikke annet enn at du trenger generell studiekompetanse og grunnleggende datakunnskaper. Siden du er her på dol antar jeg du har det siste og at kurset dermed begynner der din kunnskap slutter. Det første kurset krever jo bare generell studiekompetanse, så jeg antar det starter på nybegynnernivå.

Jeg ville gått for det hvis det var noe jeg ville lære.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...