Gå til innhold

Munnsår

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor26
Skrevet

Æsj, nå har jeg fått sånn dust munnsår igjen! Klør og er ubehagelig! Hva hjelper? Fucidin?

Skrevet

Prolip herstat, liten rød tube, fås på apotek og helsekost, koster en hundrings og er effektiv som bare fy!

Men også fucidin og så ren aloe vera gel som mulig hjelper.

Skrevet

Om du bor nære svenskegrensen kan du ta en tur på apoteket der. De selger reseptfrie salver som er supereffektive.

Husker dessverre ikke navnet på den jeg har brukt de siste åra. Tuben er bitteliten og grå, og emballasjen er blå (Spesiell blåfarge omtrent som en type metillic.)

Du får den i norge på resept.

Llysin-tabletter hjelper også. Men jeg tror ikke du får kjøpt dem i norge heller:-(

Skrevet

Zovirax eller Vectavir. Er reseptbelagte, men få tak i en av disse. Ha salven alltid liggende og begynn med den med en gang det begynner å prikke og svi, da er du garantert at munnsåret forsvinner før det bryter ordentlig ut. Erfaring med dette i mange år, jeg.

Skrevet

Zovirax eller Vectavir. Er reseptbelagte, men få tak i en av disse. Ha salven alltid liggende og begynn med den med en gang det begynner å prikke og svi, da er du garantert at munnsåret forsvinner før det bryter ordentlig ut. Erfaring med dette i mange år, jeg.

Jeg har også veldig gode erfaringer med Zovirax! I utlandet selges ikke disse på resept, så jeg er flink å kjøpe med meg når jeg er ute og reiser!

mvh

Skrevet

Jeg har også veldig gode erfaringer med Zovirax! I utlandet selges ikke disse på resept, så jeg er flink å kjøpe med meg når jeg er ute og reiser!

mvh

I Sverige også?

I tilfelle kanskje billigere enn her også, er jo veldig dyre, en 100lapp for en bitteliten tube, men allikevel....verdt prisen.

Skrevet

En venninne anbefalte Oriflame fotkrem til munnsår. Har kjøpt den (den var billig til å være Oriflame), men har ikke fått teste den noe særlig enda.

Mamma bruker tannkrem på munnsår.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...