Gå til innhold

Fredag 13

Anbefalte innlegg

Gjest Fredag 13
Skrevet

Noen som allerede har vært uheldig med noe?

Jeg er en smule overtroisk,-så jeg må ligge litt lavt i dag tror jeg..

Gjest slapp av du :)
Skrevet

:) hørte på radioen idag at de har sjekket dette nå over flere år, det skjer IKKE noe mer uheldige ting på fredag den 13. enn hva det gjør på andre "vanlige" fredager / dager.

Så ta det helt med ro du.

Skrevet

:) hørte på radioen idag at de har sjekket dette nå over flere år, det skjer IKKE noe mer uheldige ting på fredag den 13. enn hva det gjør på andre "vanlige" fredager / dager.

Så ta det helt med ro du.

Selvfølgelig =)

Skrevet

Hmmmm... tatt i betraktning resultatet sist eg bakte rundstykker, brød, og kake (3 anledningar) så har dagen i dag vore ein lykkedag, kaka vart fin, passe stekt gjennom det heile utan å bli brent på toppen/kantane, og horn/tekaker vart smaskens.

Så langt i frå ein ulykkesdag fram til no :-)

Skrevet

Det har bare skjedd positive ting for meg på fredag 13. Så jeg ser lyst på livet i dag.

Gjest baremei
Skrevet

Tenkte ikke over datoen før du minnet meg på det nå:-/ Takk, hehe, får passe litt ekstra på da;)

Skrevet

Fredag 13 er vel neppe noe å fykte. Det er fredag den 13., folk er litt hysteriske for.

Skrevet

Tror jeg hadde nok uhell i går, jeg. Da ødela jeg fotoapparatet og hele dagen var igrunn generelt helt jævlig.

Skrevet

Jeg ble født på fredag den 13., så jeg frykter ikke denne dagen. Ikke er jeg overtroisk heller.

Så langt har dagen i dag vært veldig, veldig fin... :)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg er også litt overtroisk, hvor dumt det enn måtte være..Jeg foandrer ikke akkurat planer selvom en fredag faller på den 13, men jeg synes datoen lyder litt illevarslende, og jeg hadde nok hvert ekstra engestelig om jeg skulle fly eller ha eksamen eller noe.

:-)

Skrevet

Jeg fikk fri en time tidligere i dag! Så fredag den 13 er bare nok en god vanlig dag ;)

bank i bordet!! *hehe*

Skrevet

Fredag den 13 bruker å være lykke dagen min det da:D i motsettning til mange andre:)

En av grunnene er vel at jeg har bursdag idag;)

Så 13 er og blir et lykketall for meg, samme hva dag den ender på:P

Skrevet

Uhellet ligger i at i dag skjer det ingen verdens ting. Alt jeg skulle gjøre er avlyst.

laguna1365380434
Skrevet

Fredag den 13 bruker å være lykke dagen min det da:D i motsettning til mange andre:)

Neimen, gratulerer så mye da! Hipp hipp hurra! :-)

Skrevet

Bare overtro.

Behandler dagen som hvilken som helst annen dag.

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen. En på jobben hadde også dag i dag, men var bortreist.

Min fredag den trettende har vært ok så langt, selv om det var stressende på jobb og printeren skrev ut krøllere ark!

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen. En på jobben hadde også dag i dag, men var bortreist.

Min fredag den trettende har vært ok så langt, selv om det var stressende på jobb og printeren skrev ut krøllere ark!

Takker så masse:)

Håper du fikk styr på printern:)

Skrevet

Neimen, gratulerer så mye da! Hipp hipp hurra! :-)

Takker og neier masse:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...