Gå til innhold

Takk for meg

Gjest Kommer kanskje tilbake en gang

Anbefalte innlegg

Gjest pittpottnøtt
Skrevet

Syns du skal komme tilbake,-jeg...

klem til deg fra meg

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

12

• DarkPink

3

• laguna1365380434

3

• ShitDiddelyDo

3

Mest aktive i denne tråden

tzatziki1365380058
Skrevet

Jeg skjønner ikke at folk gidder å bry seg med disse "trollene" jeg. Jeg skjønner litt av din frustrasjon over tråder som blir slettet, men dette er internett og slikt må man bare leve med.

Helt greit for meg at noen vil forlate dol, det bryr ikke meg. Men at du og enkelte andre tar slik på vei pga at enkelte "herjer"litt her inne, det skjønner jeg ikke.

Helt enig!

Jeg morer meg av og til over disse trolletrådene også, jeg, da. Bedre er jeg ikke. I blant utvikler de seg til å bli ganske fornøyelige.

Den med stuede tyttebær for eksempel - plaget ikke meg det minste. Verre med ondsinnethet, naturligvis.

Troll finnes i RL også - de fleste har da vel møtt på noen av dem. Og det kan da ikke være særlig overraskende at de blomstrer opp litt ekstra på anonyme nettsteder.

Skrevet

Er det ikke bare å overse søppel-innleggene da?!

Kan jo ikke la sånt ødelegge..

Gjest Persille
Skrevet

Hvorfor kunne du ikke signere med det vanlige nicket ditt? Er du redd du ikke skal klare å holde deg?

;)

Skrevet

Så interessant, at noen som enten ikke har nick, eller undertegner med tull, "takker for seg".

"......................................."

Hehe

Skrevet

Skjønner ikke vitsen med å takke for seg eller si i fra "at nå drar jeg" når man ikke undertegner med nicket sitt.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Skjønner ikke vitsen med å takke for seg eller si i fra "at nå drar jeg" når man ikke undertegner med nicket sitt.

Skjønner ikke poenget med å takke for seg med nick heller jeg. Hadde jeg blitt lei av dol ville jeg forlatt dere i all stillhet;o)

Skrevet

Helt enig!

Jeg morer meg av og til over disse trolletrådene også, jeg, da. Bedre er jeg ikke. I blant utvikler de seg til å bli ganske fornøyelige.

Den med stuede tyttebær for eksempel - plaget ikke meg det minste. Verre med ondsinnethet, naturligvis.

Troll finnes i RL også - de fleste har da vel møtt på noen av dem. Og det kan da ikke være særlig overraskende at de blomstrer opp litt ekstra på anonyme nettsteder.

Helt enig - det er for få interessante troll her.

Skrevet

Helt enig - det er for få interessante troll her.

Alle trollsvarene i denne tråden er blitt slettet!

Og de var mange...

Skrevet

Alle trollsvarene i denne tråden er blitt slettet!

Og de var mange...

INTERESSANTE trolletråder, altså :)

Gjest gulrota
Skrevet

Hvorledes er en interessant trolletråd?

Skrevet

Finnes de altså?

Ikke skrike sånn..

Skrevet

Hvorledes er en interessant trolletråd?

Det er en sånn tråd som man blir skikkelig ergelig på innskriver - skriver så tastaturet spruter til svar -og så kommer man på at det sikkert er en oppkonstruert sak. Men det er deilig å diskutere da :)

Skrevet

Finnes de altså?

Ikke skrike sånn..

Ja - de finnes :-) Blir lei meg når de blir slettet.

Skrevet

Det er en sånn tråd som man blir skikkelig ergelig på innskriver - skriver så tastaturet spruter til svar -og så kommer man på at det sikkert er en oppkonstruert sak. Men det er deilig å diskutere da :)

Nesten like deilig som å tråkke på en smurf.

:-)

Gjest gulrota
Skrevet

Takk for beskrivelsen.

Skrevet

Nesten like deilig som å tråkke på en smurf.

:-)

Nessssten ;d

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...