Gjest pittpottnøtt Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Syns du skal komme tilbake,-jeg... klem til deg fra meg 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg skjønner ikke at folk gidder å bry seg med disse "trollene" jeg. Jeg skjønner litt av din frustrasjon over tråder som blir slettet, men dette er internett og slikt må man bare leve med. Helt greit for meg at noen vil forlate dol, det bryr ikke meg. Men at du og enkelte andre tar slik på vei pga at enkelte "herjer"litt her inne, det skjønner jeg ikke. Helt enig! Jeg morer meg av og til over disse trolletrådene også, jeg, da. Bedre er jeg ikke. I blant utvikler de seg til å bli ganske fornøyelige. Den med stuede tyttebær for eksempel - plaget ikke meg det minste. Verre med ondsinnethet, naturligvis. Troll finnes i RL også - de fleste har da vel møtt på noen av dem. Og det kan da ikke være særlig overraskende at de blomstrer opp litt ekstra på anonyme nettsteder. 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Er det ikke bare å overse søppel-innleggene da?! Kan jo ikke la sånt ødelegge.. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Hvorfor kunne du ikke signere med det vanlige nicket ditt? Er du redd du ikke skal klare å holde deg? 0 Siter
DarkPink Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Så interessant, at noen som enten ikke har nick, eller undertegner med tull, "takker for seg". "......................................." Hehe 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Skjønner ikke vitsen med å takke for seg eller si i fra "at nå drar jeg" når man ikke undertegner med nicket sitt. 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Skjønner ikke vitsen med å takke for seg eller si i fra "at nå drar jeg" når man ikke undertegner med nicket sitt. Skjønner ikke poenget med å takke for seg med nick heller jeg. Hadde jeg blitt lei av dol ville jeg forlatt dere i all stillhet;o) 0 Siter
flisa Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Helt enig! Jeg morer meg av og til over disse trolletrådene også, jeg, da. Bedre er jeg ikke. I blant utvikler de seg til å bli ganske fornøyelige. Den med stuede tyttebær for eksempel - plaget ikke meg det minste. Verre med ondsinnethet, naturligvis. Troll finnes i RL også - de fleste har da vel møtt på noen av dem. Og det kan da ikke være særlig overraskende at de blomstrer opp litt ekstra på anonyme nettsteder. Helt enig - det er for få interessante troll her. 0 Siter
hidi Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Helt enig - det er for få interessante troll her. Alle trollsvarene i denne tråden er blitt slettet! Og de var mange... 0 Siter
flisa Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Alle trollsvarene i denne tråden er blitt slettet! Og de var mange... INTERESSANTE trolletråder, altså 0 Siter
Gjest gulrota Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 INTERESSANTE trolletråder, altså Hvorledes er en interessant trolletråd? 0 Siter
hidi Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 INTERESSANTE trolletråder, altså Finnes de altså? Ikke skrike sånn.. 0 Siter
flisa Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Hvorledes er en interessant trolletråd? Det er en sånn tråd som man blir skikkelig ergelig på innskriver - skriver så tastaturet spruter til svar -og så kommer man på at det sikkert er en oppkonstruert sak. Men det er deilig å diskutere da 0 Siter
flisa Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Finnes de altså? Ikke skrike sånn.. Ja - de finnes :-) Blir lei meg når de blir slettet. 0 Siter
McLoud Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Det er en sånn tråd som man blir skikkelig ergelig på innskriver - skriver så tastaturet spruter til svar -og så kommer man på at det sikkert er en oppkonstruert sak. Men det er deilig å diskutere da Nesten like deilig som å tråkke på en smurf. :-) 0 Siter
Gjest gulrota Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Det er en sånn tråd som man blir skikkelig ergelig på innskriver - skriver så tastaturet spruter til svar -og så kommer man på at det sikkert er en oppkonstruert sak. Men det er deilig å diskutere da Takk for beskrivelsen. 0 Siter
flisa Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Nesten like deilig som å tråkke på en smurf. :-) Nessssten ;d 0 Siter
Gjest gulrota Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Nessssten ;d Hva er en smurf? 0 Siter
flisa Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Hva er en smurf? en sånn: http://www.larsen.tk/images/smurf.gif 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.