Gå til innhold

Denne dama er sexy

Anbefalte innlegg

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

7

• Babette

7

• Prozak

3

• nick

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Not hot!
Skrevet

Er hun det? når ble hun det?

Jeg synes hun er for kraftig, og har ikke den rette utstrålingen til å være sexy.

Hun har ingen sexapell, men er derimot veldig morsom synes jeg. :)

Gjest finn-blomst
Skrevet

Er hun det? når ble hun det?

Jeg synes hun er for kraftig, og har ikke den rette utstrålingen til å være sexy.

Hun har ingen sexapell, men er derimot veldig morsom synes jeg. :)

Er hun for kraftig??

Synes hun er flott jeg.

Og så er hun alle tiders morsom.

Skrevet

Ja, hun er sexy. Jeg er ikke mann, men hun er frekk og frodig og rappkjeftet og sjarmerende. Og framfor alt hylende morsom.

Skrevet

Fytti helvete heller. Synes at hun er helt forferdelig. Langt i fra pen og fin er hun ikke.

Humoren er forsåvidt grei, men hun er altfor opptatt av å sjokkere og nærmest tyr til ekstreme uttalelser for å virke morsom. Dette blir for påtatt og dumt for min del.

Spyr omtrent av den dama der.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Jeg er dame, så jeg kan ikke uttale meg om hva menn syns er sexy, men jeg syns denne dama bare er grell. Morsom er hun heller ikke.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg liker henne godt:-)

Hun er morsom, tøff og smart i tillegg.

Skrevet

sexy og kul. Skal om et par uker gå og se Tatt av vinen. For andre gang! :)

Skrevet

Til og med jeg, som kvinne, synes at hun er sexy! Det er noe frodig, rått og lite selvhøytidelig over henne som gjør henne sexy. :o)

Gjest Not hot!
Skrevet

Fytti helvete heller. Synes at hun er helt forferdelig. Langt i fra pen og fin er hun ikke.

Humoren er forsåvidt grei, men hun er altfor opptatt av å sjokkere og nærmest tyr til ekstreme uttalelser for å virke morsom. Dette blir for påtatt og dumt for min del.

Spyr omtrent av den dama der.

*Heh* Det virker som de fleste kvinnfolk synes hun er sexy, men ikke menn. Så rart!

Er jeg den eneste kvinnen som synes hun er usexy?

Skrevet

Til og med jeg, som kvinne, synes at hun er sexy! Det er noe frodig, rått og lite selvhøytidelig over henne som gjør henne sexy. :o)

Nemlig! Humor og mangel på selvhøytidelighet er veldig sexy!

De som tror at sexy må bety billedskjønt ansikt og perfekt kropp, har ikke skjønt stort.

Skrevet

Jeg er dame, så jeg kan ikke uttale meg om hva menn syns er sexy, men jeg syns denne dama bare er grell. Morsom er hun heller ikke.

"Morsom er hun heller ikke."

Heh-heh, nei. Det er godt vi har slike som deg til å komme med objektive uttalelser...:-)

"........................................"

Skrevet

*Heh* Det virker som de fleste kvinnfolk synes hun er sexy, men ikke menn. Så rart!

Er jeg den eneste kvinnen som synes hun er usexy?

Kan ikke fatte å begripe hva som er sexy med henne. Ikke er hun pen og ikke har hun spesielle former det er noe å skryte av.

Blir hun sexy i noens øyne fordi de oppfatter henne som morsom?

Hun klarer jo ikke å være morsom på en vanlig måte, men må ty til ytterligheter som hun sender ut panisk. Fytti helvete.

Skrevet

Nemlig! Humor og mangel på selvhøytidelighet er veldig sexy!

De som tror at sexy må bety billedskjønt ansikt og perfekt kropp, har ikke skjønt stort.

Hadde hun enda vært morsom, humor er sexy, men hun er ikke morsom en gang. Hun er panisk opptatt av å være morsom, vanlig morsom klarer hun ikke å være.

Fytti helvete for et kvinnemenneske.

Skrevet

"Morsom er hun heller ikke."

Heh-heh, nei. Det er godt vi har slike som deg til å komme med objektive uttalelser...:-)

"........................................"

Tja er dine uttalelser noe mer objektive da? vi skriver og mener jo hva vi ønsker, uten at det er førende for andre.

Skrevet

Kan ikke fatte å begripe hva som er sexy med henne. Ikke er hun pen og ikke har hun spesielle former det er noe å skryte av.

Blir hun sexy i noens øyne fordi de oppfatter henne som morsom?

Hun klarer jo ikke å være morsom på en vanlig måte, men må ty til ytterligheter som hun sender ut panisk. Fytti helvete.

"Ikke er hun pen og ikke har hun spesielle former det er noe å skryte av."

Jeg trodde jaggy du var voksen nok til å vite at: a)"Pen" er helt og holdent subjektivt, og b)"Sexy" er noe som ofte omfatter mer enn utseende og former?

"........................................."

Skrevet

Hadde hun enda vært morsom, humor er sexy, men hun er ikke morsom en gang. Hun er panisk opptatt av å være morsom, vanlig morsom klarer hun ikke å være.

Fytti helvete for et kvinnemenneske.

Det er du som mangler sans for humor.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...