Gå til innhold

Denne dama er sexy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det må faktisk jeg også være enig i.. (selv om jeg er dame) Lekker stykke dame! :)

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

7

• Babette

7

• Prozak

3

• nick

2

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

En ufattelig sjarmerende dame.

Et vandrende eksempel på at skjønnhet kommer innenfra. Hadde hun vært nitrist hadde jeg aldri funnet henne så tiltalende.

Skrevet

En ufattelig sjarmerende dame.

Et vandrende eksempel på at skjønnhet kommer innenfra. Hadde hun vært nitrist hadde jeg aldri funnet henne så tiltalende.

Jeg synes hun er pen også, jeg.

tzatziki1365380058
Skrevet

Jeg synes hun er kjempemorsom!

Men jeg synes hun heller over fra å være sexy til å bli vulgær. Men jeg skjønner ikke hvorfor jeg synes det, egentlig - siden jeg ikke oppfatter det hun sier som vulgært.

Tror kanskje jeg har for lav toleranse for fyllekjøring og andre ting jeg "vet" om henne.

Hm - jeg er mer fordomsfull enn jeg trodde, tydeligvis. Ikke bra!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg synes hun er pen også, jeg.

Det synes jeg også, men jeg tror det er på grunn av hennes sjarm og utstråling.

Skrevet

"Ikke er hun pen og ikke har hun spesielle former det er noe å skryte av."

Jeg trodde jaggy du var voksen nok til å vite at: a)"Pen" er helt og holdent subjektivt, og b)"Sexy" er noe som ofte omfatter mer enn utseende og former?

"........................................."

Selvsagt, har jeg påstått noe annet da?

Jeg har ikke definert alt som jeg synes er sexy.

Du er av og til en raring Prozak.

Skrevet

Det er du som mangler sans for humor.

Tror ikke det, men jeg ser når noen forsøker å være hysteriske for å få oppmerksomhet.

Skrevet

Tror ikke det, men jeg ser når noen forsøker å være hysteriske for å få oppmerksomhet.

Hun er ikke hysterisk, hun er hysterisk morsom! Men du må heller ikke tro at den "rollefiguren" hun er i Nytt på nytt og sceneshowene er sånn hun er privat.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

*Heh* Det virker som de fleste kvinnfolk synes hun er sexy, men ikke menn. Så rart!

Er jeg den eneste kvinnen som synes hun er usexy?

Nei, du er ikke alene.

Jeg syns ikke hun er verken sexy, pen eller morsom.

Skrevet

Hun er ikke hysterisk, hun er hysterisk morsom! Men du må heller ikke tro at den "rollefiguren" hun er i Nytt på nytt og sceneshowene er sånn hun er privat.

Jeg kjenner henne ikke privat, men har kun sett henne på tv og uttaler meg etter det.

Skrevet

Jeg kjenner henne ikke privat, men har kun sett henne på tv og uttaler meg etter det.

Jeg kjenner henne heller ikke privat, men poenget er at når man står på scenen, ønsker man maksimal oppmerksomhet. Og det er tydelig at hun er tildelt en småfrekk og bablete rolle i Nytt på nytt.

Gjest Not hot!
Skrevet

Nei, du er ikke alene.

Jeg syns ikke hun er verken sexy, pen eller morsom.

Puh, puster lettet ut, da er vi iallefall to. ;)

Men jeg synes i motsetning til deg at hun er litt sånn hverdagsmorsom da, og hun ser grei og snill ut.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Puh, puster lettet ut, da er vi iallefall to. ;)

Men jeg synes i motsetning til deg at hun er litt sånn hverdagsmorsom da, og hun ser grei og snill ut.

Vel, en av de tingene jeg ikke syns har taklet så godt, er å bli dumpet av Ari Behn.

Den måten hun alltid skal gjøre narr av kongehuset og spesielt Ari er smålig.

Derfor er det litt morsomt at hun nå tar det så ille opp at Ari Behn har tatt igjen med henne i den nye boka.

Jeg har ikke lest hva han skriver, bare litt bokomtale.

Gjest abrahamsen
Skrevet

"Morsom er hun heller ikke."

Heh-heh, nei. Det er godt vi har slike som deg til å komme med objektive uttalelser...:-)

"........................................"

Beklager kjæreste prozak, jeg glemte meg; JEG syns ikke denne dama er morsom.

Du er bare så inn i granskauen irriterende at jeg får fnatt av deg!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Vet ikke om hun er sexy, men morsom er hun i alle fall.

Skrevet

O ja, ingen tvil om det. En av Norges mest sexy kvinner. Selvironien og humoren bidrar i høyeste grad til det.

Skrevet

Nemlig! Humor og mangel på selvhøytidelighet er veldig sexy!

De som tror at sexy må bety billedskjønt ansikt og perfekt kropp, har ikke skjønt stort.

Nemlig, Anne Kat er sexy fordi hun er frodig og kvinnelig synes jeg. Litt småvulgær ja, men med masse selvironi og hun er jo slett ikke dum!

Gjest Brusletto
Skrevet

Beklager kjæreste prozak, jeg glemte meg; JEG syns ikke denne dama er morsom.

Du er bare så inn i granskauen irriterende at jeg får fnatt av deg!!!!!!!!!!!!!!!

Akkurat i denne sammenhengen kan jeg skjønne din reaksjon...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...