Gå til innhold

Denne dama er sexy

Anbefalte innlegg

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

7

• Babette

7

• Prozak

3

• nick

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg synes ikke Anne Cat er sexy, og ikke har jeg helt sansen for henne heller. Men vi hetero-kvinner tenker vel ikke så mye over hvorvidt en kvinne er sexy eller ikke.

Skrevet

Nemlig, Anne Kat er sexy fordi hun er frodig og kvinnelig synes jeg. Litt småvulgær ja, men med masse selvironi og hun er jo slett ikke dum!

Dum, nei. Hun er skarp som faen. (Den var dyp). Og jeg synes ikke hun er vulgær. Rett nok kunne enkelte av hennes uttalelser virket vulgær fra en annens munn, men hun har en så ekte "naturbarnsjarm" og er så avvæpnende at det i mine øyne aldri blir vulgært.

Og at folk skal ha fordommer mot henne p.g.a. at hun kjørte bil dagen derpå, synes jeg er typisk norsk dobbeltmoral. Det gjør liksom ingenting hva man gjør så lenge man ikke blir tatt. Blir man tatt, er man en taper.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Akkurat i denne sammenhengen kan jeg skjønne din reaksjon...

Ikke første gangen han irriterer meg...

Gjest abrahamsen
Skrevet

Selvsagt, har jeg påstått noe annet da?

Jeg har ikke definert alt som jeg synes er sexy.

Du er av og til en raring Prozak.

Av og til?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg synes ikke Anne Cat er sexy, og ikke har jeg helt sansen for henne heller. Men vi hetero-kvinner tenker vel ikke så mye over hvorvidt en kvinne er sexy eller ikke.

Tja, noen ganger er en kvinne såpass sexy at selv en hetero kvinne kan se det. Jeg tror ikke det er så veldig uvanlig...

Skrevet

Helt til du ser henne bakfra. Da er likheten med Gro Harlem Brundtland slående.

Da faller det hele fra hverandre.

Gjest metronomen
Skrevet

Helt til du ser henne bakfra. Da er likheten med Gro Harlem Brundtland slående.

Da faller det hele fra hverandre.

Gro Harlem Brundtland hadde vel ingenting i skjemmes over, i sin velmakt?:)

Skrevet

Gro Harlem Brundtland hadde vel ingenting i skjemmes over, i sin velmakt?:)

De som liker tømmerstokker rett ned i pumpsen er nok helt enige med deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...