Gå til innhold

BH-drit

Gjest lilletuulla

Anbefalte innlegg

Gjest lilletuulla
Skrevet

Jeg har et "problem" og det er det at alle bh`ene jeg har, siger liksom litt "ned" på en måte, slik at ikke hele saken holder seg inni, hvis dere skjønner... De passer liksom fint når jeg akkurat har tatt den på, men så siger den ned. Sku nesten tro den er for liten, men det er den ikke... Er det bh typen som er feil?

Gjest LaLina er bra
Skrevet

Gå til noen som kan undertøy, feks LaLina i Ullevålsveien hvis du er i Oslo. Så finner du riktig størrelse og fasong.

Skrevet

Antagelig har du valgt en størrelse som er for slakk rundt ryggen. Hva med å ta en tur til en skikkelig BH-butikk og få hjelp til å finne en størrelse som sitter perfekt?

Skrevet

Sist fredag var jeg hos en skikkelig undertøysforretning og fikk hjelp til å finne riktig bh-størrelse og det er en enorm forskjell!

Måtte riktignok flashe pupper foran to helt ukjente damer, men de var så avslappede og naturlige at det gikk helt greit.

Men dyrt ble det - gudbedre så mye lekkert det finnes også for oss som tipper over d-cup!

Skrevet

Gå til noen som kan undertøy, feks LaLina i Ullevålsveien hvis du er i Oslo. Så finner du riktig størrelse og fasong.

Helt enig. Lalina får du flott service og BH som passer. Jeg kjøper kun BH der..siden jeg er DD cup så er det ikke så mye utvalg på vanlige butikker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...