Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, så hva skal dere dolere gjøre i helgen?

Ikveld skal jeg spandere en helaften på sambo, vi skal først på kino og se premieren på Fritt Vilt. Kjenner en av hovedrollene i filmen (og en av de andre vet jeg også hvem er, gikk på samme skole), så gleder meg til det! Etter filmen skal vi på indisk restaurant. Og kanskje ta et par øl etterpå? Får se...

Lørdag blir det innvielsesfest hos broren til sambo. Dagen går til vaske ut siste lille bit av gamle leiligheten og levere nøklene, pluss kjøpe innvielsesgave.

Søndag skal det slappes av. Har vært en hektisk uke!

God helg til dere alle :)

Gjest pittpottnøtt
Skrevet

Gubben og jeg skal kose oss med ei flaske vin i kveld.

I morra skal vi forberede vinteren med å få inn hagemøbler og slikt...

Dette arbeidet syns jeg bestandig er trivelig...

Søndag blir det bursdagsfeiring med masse barn.

Tror det blir ei fin helg!

Ha ei koselig helg til deg også!

Skrevet

I kveld skal jeg og samboeren på premieren til Fritt vilt. ;-)

Etter det drar vi vel hjem og lager noe mat, før det blir relativt tidlig kveld.

I morgen skal jeg først dra å trene, før jeg på kvelden får besøk av noen venninner, så da blir det vin, ost og kjeks. Samboeren skal til noen kompiser.

Søndag er det ingen planer.

Skrevet

Det blir lite tid til doling :) Jaja, i kveld blir det kanskje litt her da men...

I morgen kveld skal jeg og min kjære på fest, blir nok trivelig! Jeg tenkte å handle meg litt klær og mulig noe julegaver på dagen i morgen.

Takk, god helg til deg også! Og alle andre her :)

Skrevet

I kveld skal jeg og samboeren på premieren til Fritt vilt. ;-)

Etter det drar vi vel hjem og lager noe mat, før det blir relativt tidlig kveld.

I morgen skal jeg først dra å trene, før jeg på kvelden får besøk av noen venninner, så da blir det vin, ost og kjeks. Samboeren skal til noen kompiser.

Søndag er det ingen planer.

Jøsses :) På colosseum? ;)

Skrevet

Ikveld har jeg kjøpt inn noe godt, mann er på jobb. Så skal jeg se Million Dollar Baby og Prison Break, riktig kose meg med masse stearinlys :)

I helgen skal jeg jobbe.

Gjest har migrene
Skrevet

Jeg må bli god (jeg er enda i seng), og så skal jeg slappe av.... Rydde litt, lese, jobbe søndag kveld.

Skrevet

Jeg hadde/har planer om å slappe av og trene, shoppe litt i morgen og kanskje ut på kafe/kino.

Men - skriver hadde fordi akkurat nå er jeg ikke i form, men jeg satser på det går over til i morgen....håper iallefall. Hvis ikke - blir det vel sofa og senga i hele helga.

Gjest Brusletto
Skrevet

Jøsses :) På colosseum? ;)

Da var vi alle fall tre fra dol på premieren på Colosseum. :-) Var du på den første eller den andre forestillingen? Jeg så den som gikk kl. 21.

Men jeg var jo skuffa, da. De kunne lagd den litt skumlere. Og no offense overfor de du måtte kjenne, men skuespillerprestasjonene var generelt ikke noe å rope hurra for.

Skrevet

Da var vi alle fall tre fra dol på premieren på Colosseum. :-) Var du på den første eller den andre forestillingen? Jeg så den som gikk kl. 21.

Men jeg var jo skuffa, da. De kunne lagd den litt skumlere. Og no offense overfor de du måtte kjenne, men skuespillerprestasjonene var generelt ikke noe å rope hurra for.

Er det ikke bare den første som kalles premiere da? Jeg var iallefall på den første. 18:30

Jeg likte filmen, jeg. Syns ikke den var så veldig skummel, men nå er det få filmer jeg synes er skumle. Skrekkfilmer og grøssere er likevel "mine sjangre". Jeg satt for det meste og smilte og lo litt (ikke høyt!), for det var ustyrtelig morsomt å se en gammel kjenning på skjermen (han som spilte morten tobias, som ble skadet, kjenner jeg. Han andre fra Stavanger gikk ett trinn over meg på vgs, men har aldri snakket med ham, men venninna mi hadde en crush på ham).

Synes nå hun trønderdama var flink iallefall. Synes også at han jeg kjenner ikke var så verst, men han hadde litt morsomt tryne av og til når han skulle se redd ut. Men han hadde jo en heller komisk rolle også, så det var kanskje meningen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...