Gå til innhold

gjemmer du penger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vel alltid vært litt i det sporet, men glemmer hvor jeg gjemmer de. Så når jeg kunne trenge litt penger så saumfarer jeg huset :)

Men gosj, tenk å kunne finne noe sånt som disse heldige huskjøperene gjorde!!

Så, gjemmer du penger?

laguna1365380434
Skrevet

Ja, men ikke i den størrelsesordenen..;-)

Det hender jeg putter noen hudringser her og der, for at jeg ikke skal bruke dem opp NUH..Problemet er at jeg vet veldig godt hvor jeg legger dem..;-)

(Men engang fant jeg igjen 300 kr inni høytaleren til stereoen når jeg var helt rakablakk..og det var jo strålende..)

:-)

Skrevet

Nei, så mye penger har jeg ikke at jeg gjemmerglemmer dem. Ingenting gjemt og glemt her, oversikt over hver eneste krone og tomflaske. :)

Skrevet

Det hender jeg putter noen hudringser her og der, for at jeg ikke skal bruke dem opp NUH..Problemet er at jeg vet veldig godt hvor jeg legger dem..;-)

(Men engang fant jeg igjen 300 kr inni høytaleren til stereoen når jeg var helt rakablakk..og det var jo strålende..)

hehe, det er jo greit å finne ja. Har hatt noen sånne gleder jeg også. Jeg snakker bare om en hundrings her og der jeg også.

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvilke heldige huskjøpere du snakker om, men jeg hørt om noen som fant en stor sum penger i veggen eller lignende. Den forrige eieren gikk til sak for å få pengene (det var ikke han som hadde gjemt dem der) og fikk dem.

Skrevet

Ja.

Nåja... gøymd og gøymd. Lagt til sides i "finskapet" kan ein vel seie. Eit par 500-lappar eg har fått i gåve til bursdag og jul. Nokre større summar har det jo aldri blitt, og skulle eg lagt dét til side hadde eg ALDRI gøymd dei i veggen. Det er slikt ein har bank for.

Skrevet

Ummm..... korleis hadde det seg at du fant dei igjen i høgtalaren?

Eg hugsar da eg var ein god del yngre at eg fant ein hundrelapp eg hadde gøymd ein stad, og det var jo toppers :)

Men hugsar ikkje omstenda no.

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvilke heldige huskjøpere du snakker om, men jeg hørt om noen som fant en stor sum penger i veggen eller lignende. Den forrige eieren gikk til sak for å få pengene (det var ikke han som hadde gjemt dem der) og fikk dem.

Sleip ***** som gikk til sak, og at han vann også da...! Wow.

laguna1365380434
Skrevet

Ummm..... korleis hadde det seg at du fant dei igjen i høgtalaren?

Eg hugsar da eg var ein god del yngre at eg fant ein hundrelapp eg hadde gøymd ein stad, og det var jo toppers :)

Men hugsar ikkje omstenda no.

Jeg hadde tydligvis lagt dem der til en regnværsdag...Og faktisk glemt det!

Jeg fant dem når jeg skulle inni der for å dra ut mere ledning.

Skrevet

Nei de forsvinner dessverre fryktelig fort i husbyggersaker du.

Det eneste må være sparebøssa til guttungen da, der gjemmes det endel kronestykker. Men jeg blir ikke akkurat rik når jeg finner igjen den tror jeg... Kjekt å ha når jeg _må_ ta bussen og klippekortet er tomt og det bare er bankkort i lommeboka da.

Skrevet

Sleip ***** som gikk til sak, og at han vann også da...! Wow.

Jeg tror de fikk finnerlønn...

Skrevet

Jepp, jeg gjemmer penger. Og jeg glemmer ikke hvor de er hen heller.

Skrevet

Jeg gjemmer småpenger nede i sofaen. Sammen med pizza. Til dårlige tider.

Skrevet

Jeg gjemmer småpenger nede i sofaen. Sammen med pizza. Til dårlige tider.

Du også? Bak sofaen og i gamle vesker har jeg også lagt litt til side. Kjekt å ha.

Skrevet

Du også? Bak sofaen og i gamle vesker har jeg også lagt litt til side. Kjekt å ha.

I mine guttedager fant vi småpenger i bakseteryggen på taxier som skulle vaskes.

Skrevet

I mine guttedager fant vi småpenger i bakseteryggen på taxier som skulle vaskes.

Jeg gjemte penger der en gang da jeg var liten, alle lommepengene i begynnelsen av ferien. En tragedie.

Skrevet

Normalt gjemmer jeg ikke penger. Men for en tid tilbakje var jeg så heldig at jeg fant flere hundre kroner i en veske jeg ikke hadde brukt på lenge.

Skrevet

Ja.

Nåja... gøymd og gøymd. Lagt til sides i "finskapet" kan ein vel seie. Eit par 500-lappar eg har fått i gåve til bursdag og jul. Nokre større summar har det jo aldri blitt, og skulle eg lagt dét til side hadde eg ALDRI gøymd dei i veggen. Det er slikt ein har bank for.

For nokre år sidan las eg i avisa om ein yngre mann som fann eit stort pengebeløp i veggen i eit hus han hadde overtatt etter fjerne avdøde slektningar. Dessverre var han så lite i slekt at han arva ikkje. Pussig nok var det nokon eg kjenner som hadde rett på arven!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...