keinstein Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Normalt gjemmer jeg ikke penger. Men for en tid tilbakje var jeg så heldig at jeg fant flere hundre kroner i en veske jeg ikke hadde brukt på lenge. Jeg fant 500 spenn i brystlomma på en t-skjorte jeg skulle gi bort en gang. Den lappen hadde jeg neppe sett noe til fra der skjorta hadde havnet. En drill jeg fikk til reparasjon hadde 2000 kr inni håndtaket. 0 Siter
fresja Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg fant 500 spenn i brystlomma på en t-skjorte jeg skulle gi bort en gang. Den lappen hadde jeg neppe sett noe til fra der skjorta hadde havnet. En drill jeg fikk til reparasjon hadde 2000 kr inni håndtaket. Beholdt du de 2000 i drillen? 0 Siter
keinstein Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Beholdt du de 2000 i drillen? Eieren fikk pengene. Det var i 1980-åra og dama dansa krigsdans i butikken. Syns jeg husker: det var hennes avdøde fars drill, det var like før jul og hun var alenemor med tre barn. En rørende liten julehistorie. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Bestemora mi pleide å gjemme en del penger i en kasserolle. Det dumme var jo at den stod på komfyren og hun skrudde på feil plate 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.