Gå til innhold

gjemmer du penger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Normalt gjemmer jeg ikke penger. Men for en tid tilbakje var jeg så heldig at jeg fant flere hundre kroner i en veske jeg ikke hadde brukt på lenge.

Jeg fant 500 spenn i brystlomma på en t-skjorte jeg skulle gi bort en gang. Den lappen hadde jeg neppe sett noe til fra der skjorta hadde havnet.

En drill jeg fikk til reparasjon hadde 2000 kr inni håndtaket.

Skrevet

Jeg fant 500 spenn i brystlomma på en t-skjorte jeg skulle gi bort en gang. Den lappen hadde jeg neppe sett noe til fra der skjorta hadde havnet.

En drill jeg fikk til reparasjon hadde 2000 kr inni håndtaket.

Beholdt du de 2000 i drillen?

Skrevet

Beholdt du de 2000 i drillen?

Eieren fikk pengene. Det var i 1980-åra og dama dansa krigsdans i butikken. Syns jeg husker: det var hennes avdøde fars drill, det var like før jul og hun var alenemor med tre barn. En rørende liten julehistorie.

candyqueen_83
Skrevet

Bestemora mi pleide å gjemme en del penger i en kasserolle. Det dumme var jo at den stod på komfyren og hun skrudde på feil plate :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...