Gå til innhold

Ari Behn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke lest boka ennå, men hvis jeg var deg ville jeg skrevet en bok selv - hvis det er så enkelt.

Ari Behn har blitt en hakkekylling av dimensjoner, men spør du meg har han til nå vist seg som en innihelvetes mye bedre forfatter enn de såkalte krimdronningene i Norge - og de selger vel hver seg 5 ganger så mange bøker som Behn.

Anne Holt og co. produserer søppel på rekke og rad, og likevel er det Ari Behn som kritiseres. Herregud.

Jeg har veldig sans for det du skriver. Det har blit god tone å slakte Ari Behn som forfatter uten å ha lest ham.

Jeg synes han er innmari affektert og jålete, dog ikke uinteressant. Og vi må skille mellom hans evner som forfatter og hvordan han framstår i intervjuer.

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• MsSophie

12

• Babette

11

• flisa

9

• ShitDiddelyDo

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

OK. Nei, jeg trodde ikke du tente på alle skallede. Men jeg synes han ser litt tøff ut, samtidig som det er noe ved ham som sier meg at han ikke er så enkel å leve med.

Du vil heller ha dukkemannen Ari Behn?

Det er noe ved Trude Mostu som sier meg at hun heller ikke kan være den enkleste å leve med...:-)

Skrevet

Selvfølgelig ser jeg på Greys, og hadde gladelig spist hvertfall tre av de....og hadde jeg vært lesbe, så hadde jeg vel spist tre til...:-)

Du hadde vel ikke spist George? Den som alle sikler etter er jo dr. Shepherd, men jeg tenner ikke på ham. Dr. Burke, derimot, er dritsexy. Og Alex. Hvem er den tredje?

Dr. Shepherd?

Skrevet

Det er noe ved Trude Mostu som sier meg at hun heller ikke kan være den enkleste å leve med...:-)

*flirer*

Jeg skjønner hva du mener. Men jeg har litt vondt av henne akkurat nå. Hun er på TV i dette nu, og hun blunker vekk tårene.

Skrevet

Du hadde vel ikke spist George? Den som alle sikler etter er jo dr. Shepherd, men jeg tenner ikke på ham. Dr. Burke, derimot, er dritsexy. Og Alex. Hvem er den tredje?

Dr. Shepherd?

Jeg er veldig dårlig på navn, så la meg rekonstruere the-såffi-way...., jeg hadde spist neger`n, jeg hadde spist han unge turnuskandidaten som strøyk og jeg hadde spist han som har gått tilbake til kona si igjen.

Jeg hadde definitivt spist negern først...og nytt ham lenge..!

Skrevet

*flirer*

Jeg skjønner hva du mener. Men jeg har litt vondt av henne akkurat nå. Hun er på TV i dette nu, og hun blunker vekk tårene.

Nå har jeg slått på det dansegreiene som alle prater om jeg også.

Men det er bare for å se Trude grine.

Skrevet

Jeg er veldig dårlig på navn, så la meg rekonstruere the-såffi-way...., jeg hadde spist neger`n, jeg hadde spist han unge turnuskandidaten som strøyk og jeg hadde spist han som har gått tilbake til kona si igjen.

Har du sett negern i "Den Tredje Vakten" Coby Bell?

http://www.imdb.com/name/nm0068117/

Litt for ung for meg da :o(

Skrevet

Ja, negern er så sexy at man blir helt i Paris. Og hun kjæresten hans er en herlig type. God bless them.

Det var som jeg ante/fryktet - du er en av de mange som begjærer dr. Shepherd. Siden du nevner ordet neger, kan jeg driste meg til å antyde at han ser altfor "jødete" (merk anførselstegnene, rasistlensmenn !) ut til å tenne meg.

Skrevet

Ja, negern er så sexy at man blir helt i Paris. Og hun kjæresten hans er en herlig type. God bless them.

Det var som jeg ante/fryktet - du er en av de mange som begjærer dr. Shepherd. Siden du nevner ordet neger, kan jeg driste meg til å antyde at han ser altfor "jødete" (merk anførselstegnene, rasistlensmenn !) ut til å tenne meg.

Dr. Sheperd er en kjekk kar..., men han er ingen favoritt.

Skrevet

Dr. Sheperd er en kjekk kar..., men han er ingen favoritt.

Det er håp for oss alle, han var i virkeligheten gift med ei som var 20 år eldre i sine unge dager. Har du fått med deg det?

Skrevet

Det er håp for oss alle, han var i virkeligheten gift med ei som var 20 år eldre i sine unge dager. Har du fått med deg det?

Jada....selv om jeg er dårlig på navn, så leser jeg da allmenn sladder...:-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Produserer Anne Holt søppel? nå har jeg hørt det også!

Nå får du gi deg.

Hehe, det er jo sant, da. Skikkelig søppel er det.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Men jeg husker Ari Behn også før han ble sammen med Martha. Han fikk tross alt en del spalteplass selv før han ga ut sin først bok.

Og det var få som sa noe da. Selv etter Trist som Faen var det relativt tyst rundt fyren.

Men så gifter han seg med prinsessen og helvete er løs. Plutselig er han den mest populære mannen å mislike.

Det er greit å mislike fyren, men jeg forstår ikke hvorfor de som misliker Behn kritiserer ham som forfatter.

De fleste ser ut til å mislike forfatteren Ari Behn uten å ha lest noe som helst av forfatteren Ari Behn.

Det er det jeg reagerer på, og i et land med så mange udugelige krimforfattere som selger til den store gullmedelaljen, kan jeg ikke forstå at det er Ari Behn som får pepper for å skrive dårlige bøker.

"Men så gifter han seg med prinsessen og helvete er løs. Plutselig er han den mest populære mannen å mislike."

Jeg likte han faktisk mindre før han ble gift med Mærta, det er nesten sånn at man venner seg til mannen etter hvert. :-)

Skrevet

Sånn ser jo sofaputene mine ut :)

Jeg vet han er bløt men likevel :o)

Skrevet

Flott at vi alle er ulike, og det er heldigvis plass for alle menneskevarianter!

Jeg liker mennesker med høy selvtillitt, så høy selvtillitt at ingen kan tråkke på dem om de prøver aldri så mye.Ingen rokker ved demmes selvfølelse, og de tør å ta sjanser som vi andre rødmer bare ved å tenke på.

Uovervinnelige typer som seiler gjennom livet med et smil om munnen. Så deilig det må være. :)

Tja.. de har jeg ikke noe imot heller:)

Men håper ikke det er Ari Behn du prøver å beskrive - hehe:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...