Gjest sandex Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 HVorfor syns du han må tjene egne penger? er det ikke mandig nok å la kona forsørge seg? Heheh Jo da - plager meg heldigvis ikke direkte, da:) 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg har ikke lest bøkene til Ari Behn - rett og slett for de jeg trassig og ikke vil, nettopp fordi jeg ikke liker trynet pån. Å mislike Ari Behn er selvsagt stort sett å sparke inn vidåpne dører, det er ikke noe å lure på det, men en ærlig og redelig antipati mot en så frivillig kjendis må man da få nære? Eller? Åffer er det jantete av meg å mislike den pretensiøse lille homoen? Er det enkelte kjendiser jeg kan mislike? Eller er det jantete å mislike kjendiser what so ever? ;-) Det er helt naturlig og mennekelig å mislike Ari Behn! Så det så! ;-P Godt sagt.. Du sa det jeg ikke turde å si Så hææærlig 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.