Gå til innhold

Hva hadde du gjort...

Anbefalte innlegg

Gjest Taskatosk
Skrevet

Om du tilfeldigvid fant en million kr i en Ikea-eske nedgravd i skogen?

laguna1365380434
Skrevet

Tatt dem, brukt dem, og vært drittparanoid for at noen skulle ha sett meg, eller om jeg var med på noe sånn "sjekk nordmnns etikk" skjult kamera greier!

;-)

Skrevet

Lurt på hvor i helvete de kjøpte ikeamøbler hvis de hadde råd til å grave ned en million.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Lagt dem under senga og brukt nøyaktig så lite at jeg aldri ble mistenkt for å ha mye penger.

Skrevet

Byttet ut pengene med en lapp påskrevet "Mesterhjerne, du liksom".

Gjest Taskatosk
Skrevet

Lagt dem under senga og brukt nøyaktig så lite at jeg aldri ble mistenkt for å ha mye penger.

Vet du, de samme tankene tenkte jeg også. Bruke litt og litt av lageret. Så skammet jeg meg over min uærlige tankegang *rødme*. Tror nok ikke jeg hadde turt å beholde penga om det virkelig skjedde.

Skrevet

Ville trodd det var tjuvgods og levert det til politiet. Men det hadde jo vært fristende og behold dem selv, da :o)

Skrevet

Beholdt dem!! Uten tvil! Det finnes andre ting som er mye værre enn det: kaste bæsj på alle poitikerne for eksempel!

Jeg hadde gjort som noen skriver her nede: brukt akkurat så lite at ingen mistenkte meg for å være rik. Hadde betalt regninger over nettet med mine egne penger, men ellers hadde jeg brukt KUN de pengene jeg fant til å shoppe og kose meg forderva ;)))

Skrevet

Eeeh.. du har vel ikke funnet dette også da vel, din heldiggris??

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vet du, de samme tankene tenkte jeg også. Bruke litt og litt av lageret. Så skammet jeg meg over min uærlige tankegang *rødme*. Tror nok ikke jeg hadde turt å beholde penga om det virkelig skjedde.

Jeg er litt usikker på hva jeg hadde gjort. Min første tanke hadde vært at jeg ble lurt i et eller annet skjult kamera-opplegg, og det hadde vært litt skremmende.

Min andre tanke hadde vært at noen hadde sett meg. Folk som gjemmer en million i skogen er ganske sikkert ikke folk man vil bli tatt for å stjele fra.

Men jeg er litt usikker. Hadde jeg tatt dem hadde jeg i hvert fall gjort som beskrevet over.

Skrevet

Jeg ville levert dem til politiet, og krevd finnerlønna mi. Den er vel på 10 eller 20%? Ganske mange penger det også....

Skrevet

Lurt på hvor i helvete de kjøpte ikeamøbler hvis de hadde råd til å grave ned en million.

*lol*

Gjest pæresaft
Skrevet

Jeg hadde ikke sovet godt om nettene, om jeg hadde tatt dem.

Så jeg hadde sikkert gått til politiet.

Skrevet

Byttet ut pengene med en lapp påskrevet "Mesterhjerne, du liksom".

Hahahaha! :oD

Skrevet

Jeg tror faktisk jeg hadde beholdt dem. Jeg er nok riktig uskikkelig.

Skrevet

Hvis jeg hadde befunnet meg i en situasjon hvor jeg drev og gravde i jorden langt inni skogen så tror jeg neppe det hadde hjulpet å finne en million.

:-)

Når det er sagt så _tror_ jeg at jeg hadde sagt fra til politiet. Men man vet aldri hvordan man reagerer.

Skrevet

Jeg hadde lurt på hvor i all verden pengene kom fra og hvem som haddde lagt dem der. Så hadde jeg sjekket om det var gamle penger eller gangbare penger. Så hadde jeg nok lurt en dag eller to på hva jeg skulle gjøre. Jeg tror jeg hadde kontaktet lensmannen.

Skrevet

Inspirert av en litt lenger ned. Jeg hadde skrevet en lapp med kun et ord på "Tosk(a).

Nei, jeg hadde nok levert de til politiet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...