Gå til innhold

Hvordan kan jeg finne ut om det er noe jeg reagerer på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, ikke noe bedre. Enda tyr jeg til å la være å spise/spiser veldig lite de gangene jeg skal noe spesielt. Det er selvsagt ris til egen bak, men...

Slitsomt er det i allefall. Ikke har jeg allergi mot noe heller, visstnok.

Uff.. virker som om det er mange som sliter med det her. Rart at legene vet så lite om det. Faren min sliter han og. Har gjort det i mange år

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

30

• Sofline

8

• Gemini

6

• Patsi

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1160864898' post='3340639]

Oi!

Kan man eksprimnetere med sånt på egen hånd? Hørtes litt vilt ut..

Man bør ikke eksperimentere med sånt på egenhånd, i hvert fall ikke i så ekstrem grad.

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1160864851' post='3340637]

Jeg leste det. Leste man måtte ta slangen for å finne det ut! :S

Og det høres jo definitivt ukult ut, men det er vel bedre med fryktelig ubehag deler av EN dag, fremfor hver dag hele livet?

Skrevet

Og det høres jo definitivt ukult ut, men det er vel bedre med fryktelig ubehag deler av EN dag, fremfor hver dag hele livet?

Du sier noe der ;)

Skrevet

Man bør ikke eksperimentere med sånt på egenhånd, i hvert fall ikke i så ekstrem grad.

Nei.. Tror ikke jeg skal gå så langt..

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1160747937' post='3338323]

Forresten. Her jeg bor går det ikke å skifte fastlege. Er ingen andre å velge mellom :(

Men du kan dra lenger til en annen lege for å be om en second opinion i denne saken, uten at denne andre legen er din fastlege. Dette har man krav på.

Skrevet

Men du kan dra lenger til en annen lege for å be om en second opinion i denne saken, uten at denne andre legen er din fastlege. Dette har man krav på.

Ok.. Takk for tips :)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1160865015' post='3340642]

Jeg drikker ikke melk.Er soyamelk bra å bruke til matlagingen? =)

http://www.matoppskrift.no/sider/artikkel81.asp

Ifølge denne siden i hvertfall... Her står det også om andre melkeerstatninger.

Man kan også få sjokoladesoyamelk. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...