Gå til innhold

Ehh, tilbehør til biff stroganof:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ris. Men neste gang synes jeg du skal bruke matfløte. Rømme blir lett for syrlig.

Skrevet

Nei, det er til ungarsk gulasj *sta*

Du er ikke helt god - - - alltid.

MEN - det du lagde til meg var godt! :)

Skrevet

Du er ikke helt god - - - alltid.

MEN - det du lagde til meg var godt! :)

Hehe, var ikke det osiris'tacosuppe da?

Du laget nydelig mat på nyttårsaften også da :o)

Skrevet

Hehe, var ikke det osiris'tacosuppe da?

Du laget nydelig mat på nyttårsaften også da :o)

Du lagde en slags suppe ja - med kjøttdeig og store paprikabiter - det var veldig godt.

Ja, - kalkunen Kevin er alltid god! hehe

Skrevet

Du lagde en slags suppe ja - med kjøttdeig og store paprikabiter - det var veldig godt.

Ja, - kalkunen Kevin er alltid god! hehe

Jeg samler på doloppskrifter hihi. Men de fleste er på den andre dataen som jeg ikke er på nå.

Skrevet

Hihi. Flaks for meg, jeg har ikke ingrediensene til det...:) Orker heller ikke gå på butikken, så da kan jeg holde på ris.

Hvis du har sett Fjordlandreklamen om VinglePetter, ja, der har du seriøst meg...

Jeg melder meg også inn i vinglepetterklubben....

Skrevet

Fra wikipedia:

Modern Russian-style Beef Stroganoff is usually served over noodles or buckwheat groats (kasha). However, the original dish as it was created for the count in the 1890s, was served alongside crispy twice-fried potatoes, and thus this version is the most traditional.

Skrevet

Kanskje litt sent svar,men jeg synes ris er best.

Vi pleier også å spise salt&pepper chips til...Nam.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...