Babette Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Ris. Men neste gang synes jeg du skal bruke matfløte. Rømme blir lett for syrlig. 0 Siter
flisa Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Nei, det er til ungarsk gulasj *sta* Du er ikke helt god - - - alltid. MEN - det du lagde til meg var godt! 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Du er ikke helt god - - - alltid. MEN - det du lagde til meg var godt! Hehe, var ikke det osiris'tacosuppe da? Du laget nydelig mat på nyttårsaften også da ) 0 Siter
flisa Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Hehe, var ikke det osiris'tacosuppe da? Du laget nydelig mat på nyttårsaften også da ) Du lagde en slags suppe ja - med kjøttdeig og store paprikabiter - det var veldig godt. Ja, - kalkunen Kevin er alltid god! hehe 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Du lagde en slags suppe ja - med kjøttdeig og store paprikabiter - det var veldig godt. Ja, - kalkunen Kevin er alltid god! hehe Jeg samler på doloppskrifter hihi. Men de fleste er på den andre dataen som jeg ikke er på nå. 0 Siter
Sofline Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Hihi. Flaks for meg, jeg har ikke ingrediensene til det... Orker heller ikke gå på butikken, så da kan jeg holde på ris. Hvis du har sett Fjordlandreklamen om VinglePetter, ja, der har du seriøst meg... Jeg melder meg også inn i vinglepetterklubben.... 0 Siter
morsan Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Fra wikipedia: Modern Russian-style Beef Stroganoff is usually served over noodles or buckwheat groats (kasha). However, the original dish as it was created for the count in the 1890s, was served alongside crispy twice-fried potatoes, and thus this version is the most traditional. 0 Siter
Ilovenewyork Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Kanskje litt sent svar,men jeg synes ris er best. Vi pleier også å spise salt&pepper chips til...Nam. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.