Patsi Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg har akkurat kjøpt meg full pakke med Enjo-utstyr. Dyrt? Ja, men rengjøringen er mye enklere og morsommere nå enn den noen gang har vært. Noen andre som har erfaring med Enjo? http://www.enjo.net/data_set1/window_klein.asp?n_id=5&s_id=5 0 Siter
sprelline1365380900 Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Bruker kun enjo selv, til gulv vask, på badet, speil og vindu...Er kjempefornøyd!! Synes det er så mye lettere å gjøre reint nå. 0 Siter
Patsi Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Skrevet 13. oktober 2006 Bruker kun enjo selv, til gulv vask, på badet, speil og vindu...Er kjempefornøyd!! Synes det er så mye lettere å gjøre reint nå. Helt enig! Det er jo på grensen til å være gøy! :-) 0 Siter
stromme Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Har du kjøpt alt på en gang??? Gosj )))) Jeg holder på å investere i dette. Kjøper utstyr for ett rom pr måned. Har veldig sansen for Enjo produktene. 0 Siter
Patsi Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Skrevet 13. oktober 2006 Har du kjøpt alt på en gang??? Gosj )))) Jeg holder på å investere i dette. Kjøper utstyr for ett rom pr måned. Har veldig sansen for Enjo produktene. Ikke _alt_ da, men den store pakka. Den kostet 2500,-. Så skal jeg fylle på litt mer etter hvert. :-) 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 jøss, dette var da litt av en reklametråd da? Jeg vet ikke om jeg kjøper argumentet at det plutselig blir så _gøy_ å gjøre rent bare fordi man har noen spesielle produkter. vondt i ryggen og albuen og her og der får jeg nok uansett. 0 Siter
Patsi Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Skrevet 13. oktober 2006 jøss, dette var da litt av en reklametråd da? Jeg vet ikke om jeg kjøper argumentet at det plutselig blir så _gøy_ å gjøre rent bare fordi man har noen spesielle produkter. vondt i ryggen og albuen og her og der får jeg nok uansett. Neivel, ikke kjøp det argumentet da - bare vask på den gamle og tungvinne måten du. :-P 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Neivel, ikke kjøp det argumentet da - bare vask på den gamle og tungvinne måten du. :-P ;-b *tusler bort i skapet og henter en voltaren* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.