Gå til innhold

Etaten på nrk.

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Er det en herming etter The office?

Er den verdt å se? :)

Fortsetter under...

Skrevet

Meget severdig! Det MÅ bli det når Atle Antonsen er med.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Lite severdig for oss som har sett The Office.

Og ja: Det er en åpenbar The Office-kopi, men den er ikke i nærheten av like god.

Atle Antonsen er alltid morsom, men i en serie med flere karakterer holder det ikke med en morsom mann.

Skrevet

Lite severdig for oss som har sett The Office.

Og ja: Det er en åpenbar The Office-kopi, men den er ikke i nærheten av like god.

Atle Antonsen er alltid morsom, men i en serie med flere karakterer holder det ikke med en morsom mann.

Her må jeg si meg uenig. Jeg har sett begge deler og likte etaten, men ikke the office. Men nå har kabelselskapet tatt fra meg NRK. Blæ...

Skrevet

Absolutt verdt en titt, spesielt hvis du vil vite hvordan det er å jobbe i kommunen (det har jeg fra en som har jobbet på byggesak, som de etterligner).

Annonse

hare1365380455
Skrevet

Her må jeg si meg uenig. Jeg har sett begge deler og likte etaten, men ikke the office. Men nå har kabelselskapet tatt fra meg NRK. Blæ...

Du kan vel se det på nett-tv?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg har bare sett den første episoden, men ser heller The Office en gang til.

Skrevet

Du kan vel se det på nett-tv?

Koster ikke det penger da?

Skrevet

Ja, den er verdt å se, fordi den har gode skuespillere og mange anledninger til gjenkjenning for de som kjenner innsiden - som publikum eller ansatte. Men jeg tviler på om det er fullt så lite å gjøre i en virkelig plan - og bygningsetat.

Atle Antonsen er ubetalelig som tafatt sjef. For ikke å snakke om den sjefen over ham som bare mumler og snøvler - etter et hjerneslag eller noe. De må bare late som om de forstår hva han sier.

Skrevet

Jeg MÅ bare få sett en episode snart, de på jobb i etaten "min" som ser på, ler så de griner på hvert morgenmøte, og vi har alle blitt identifisert og navngitt etter de forskjellie figurene i serien.

Skrevet

Jeg MÅ bare få sett en episode snart, de på jobb i etaten "min" som ser på, ler så de griner på hvert morgenmøte, og vi har alle blitt identifisert og navngitt etter de forskjellie figurene i serien.

Hvem er du?

Annonse

Gjest Calóni
Skrevet

Sjefen min sa at jeg må få med meg denne serien han også, så jeg får vel det ;)

Skrevet

Hvem er du?

Hakk`e peil, men de driver å maser om noen visklær og sånn....

Burde jeg bli skremt...? :-)

Skrevet

Ja. :-)

Skrevet

Ja. :-)

Ser det helt klart for meg hvem du er i den serien.

:-)

Skrevet

Ser det helt klart for meg hvem du er i den serien.

:-)

Var den til meg?

Gjest abrahamsen
Skrevet

Vet ikke hva "The office" er, men etaten er absolutt verdt å få med seg.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Uff...;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...