Gå til innhold

Etaten på nrk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var den til meg?

Beklager, den kom feil.

Den var ikke til deg.

:-)

Skrevet

Beklager, den kom feil.

Den var ikke til deg.

:-)

Helt i orden! :-)

hare1365380455
Skrevet

Lite severdig for oss som har sett The Office.

Og ja: Det er en åpenbar The Office-kopi, men den er ikke i nærheten av like god.

Atle Antonsen er alltid morsom, men i en serie med flere karakterer holder det ikke med en morsom mann.

Jeg så litt over en episode i går siden jeg lå i sengen hele dagen og ikke hadde tv (men bærbar pc). Greit når det ligger ting på nettet (men det skulle vel bare mangle med den dyre lisensen vi har).

:)

Det var ok, men det kan ikke måle seg med The Office.

hare1365380455
Skrevet

Vet ikke hva "The office" er, men etaten er absolutt verdt å få med seg.

Da må du sjekke ut The office (britisk)!

Gjest abrahamsen
Skrevet

Da må du sjekke ut The office (britisk)!

Når går det?

hare1365380455
Skrevet

Når går det?

Du må nok kjøpe det på dvd for det går ikke nå. Se på nettet i nettbutikk, men husk at det ikke må være den amerikanske men den britiske. :)

Gjest abrahamsen
Skrevet

Du må nok kjøpe det på dvd for det går ikke nå. Se på nettet i nettbutikk, men husk at det ikke må være den amerikanske men den britiske. :)

Ok, jeg digger britiske filmer og serier.

hare1365380455
Skrevet

Ok, jeg digger britiske filmer og serier.

Se hos amazon.co.uk eller play (der må du gjøre om prisen til euro i feltet til venstre); du kommer nok under den grensen på 200.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...