Gjest bokelsker Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Greit nok at Ari Behn blir likt som det menneske, og kunstner han er.Jeg er selv litteraturkritiker. Bøkene hans er ingenting verdt. Se på nobelkritikerne, og deres avgjørelse. Det er noe det! Men,men,- kanskje Behn kan tenke dypt og klokt en gang han også 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Hvis du er litteraturkritiker må jeg si jeg er rystet over norsken du fører her på dol. For øvrig blir det helt bak mål å sammenligne en liten, norsk forfatter med vinnerne av Nobels pris, og på det grunnlag påstå at han "ikke er noen ting". 0 Siter
Gjest aggagg Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Hvis du er litteraturkritiker må jeg si jeg er rystet over norsken du fører her på dol. For øvrig blir det helt bak mål å sammenligne en liten, norsk forfatter med vinnerne av Nobels pris, og på det grunnlag påstå at han "ikke er noen ting". Det dummeste jeg har lest på lenge. Norsken som føres på dol....er du filolog og sensur for webbis? Dette var ikke avisinnlegg det lille som ble skrevet, og å nevne nobelsprisvinnere i samme setning som Ari Behn er vel greit. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Er du litteraturkritiker? I russeavis, da eller? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Javel. Jeg er Anne-Kath. Vestly, yeah? ;-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.