Gå til innhold

Jeg er sååå dårlig vinner! :-D

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Men gjett om jeg er selvfornøyd! ;-P

Fikk en sånn mail med en froskeflyttingstest, som skulle være vrien.

Eksen er på besøk, og flyttet og flyttet frosk uten at det ble noe greie på det(leenge!)..Også skulle jeg bare prøve..Og voila.. jeg flyttet frosk som om det var det jeg skulle jort hele livet! :-)

Det som var gøy med det var at egentlig tenkte begge at jeg ville kløne og han klare det..Og han ble såååå sur! Hahaha!

Så nå går jeg rundt og gnir det inn og spør om han klarer å trykke på tven og kaffetrakteren og sånn sjøl, uten min assistanse..Om boka han leser ikke ligger litt høyt, og jeg sørger for å bruke eenkle ord og utrykk..;-P

Han er skikkelig drittsur, og de ganske på ordentelig og, og jeg er veldig blid.

Er dere dårlige vinnere også, eller er det bare jeg som er sykt smålig? ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Det er helt greit når det er snakk om eksen. :-)

Jammen jeg er redd jeg hadde oppført meg sånn om det var en kompis også..;-)

Jeg blir ufordragelig om jeg vinner i TP eller boggle og sånt og..Til og med litt i Ludo og Yatzy!

(Men særlig nå, fordi han virkelig ikke klarte det, og jeg tok den med en gang..;-P)

Skrevet

Jeg må tilstå at jeg er både dårlig vinner og dårlig taper.

Det ser ut til at guttungen har arvet det, så her går det varmt over Ludoen (his game of choice for tiden). Om ikke annet, gjør det et ellers gørrtrist spill litt morsommere. :o)

Skrevet

Det ser ut til at guttungen har arvet det, så her går det varmt over Ludoen (his game of choice for tiden). Om ikke annet, gjør det et ellers gørrtrist spill litt morsommere. :o)

Ludo er ikke gørrtrist! Fy deg!

Skrevet

Jammen jeg er redd jeg hadde oppført meg sånn om det var en kompis også..;-)

Jeg blir ufordragelig om jeg vinner i TP eller boggle og sånt og..Til og med litt i Ludo og Yatzy!

(Men særlig nå, fordi han virkelig ikke klarte det, og jeg tok den med en gang..;-P)

:-)

Skrevet

Vet ikke hva som er verst en mobbete vinner eller en sutrende taper...

Hadde jeg vært eksen din hadde jeg satt tape over munnen din...

*lol*

laguna1365380434
Skrevet

Jeg og..:-) Jeg er dårlig taper også, men, om mulig, altså en enda verre vinner.

Nå hjalp det veldig at eksen ble så vanvittig (og nesten fornærmende!) snurt over at jeg klarte noe ikke han klarte da..;-)

laguna1365380434
Skrevet

Vet ikke hva som er verst en mobbete vinner eller en sutrende taper...

Hadde jeg vært eksen din hadde jeg satt tape over munnen din...

*lol*

Jeg er begge deler..;-) Jeg blir sint når jeg taper...

Men aller verst når jeg virkelig vinner..Og eksen min var nok inne på det..;-)

Skrevet

Ludo er ikke gørrtrist! Fy deg!

Å jo, det er nitrist. Spiller det bare for å stimulere guttungens spilleglede frem til han blir gammel nok for de virkelig morsomme brettspillene.

*gleder meg*

Skrevet

Å jo, det er nitrist. Spiller det bare for å stimulere guttungens spilleglede frem til han blir gammel nok for de virkelig morsomme brettspillene.

*gleder meg*

Jeg synes Ludo er kjempemorsomt jeg. :-)

Skrevet

Jeg synes Ludo er kjempemorsomt jeg. :-)

Jøss. Og du er voksen? :o)

Jeg liker TP, Settlers, Fantasi. Cranium, Kokkelimonke og sånt, jeg. Og kortspill.

Men kanskje du vil ta deg en tur hit og spille Ludo med familiens yngste? Bill mrk "er villig til å betale"

Skrevet

Jøss. Og du er voksen? :o)

Jeg liker TP, Settlers, Fantasi. Cranium, Kokkelimonke og sånt, jeg. Og kortspill.

Men kanskje du vil ta deg en tur hit og spille Ludo med familiens yngste? Bill mrk "er villig til å betale"

Jeg spiller gjerne Ludo, jeg synes det er et koselig spill, og er voksen. :-)

Jeg liker også TP, Fantasi og kortspill. De andre du nevner har jeg ikke prøvd, men det var kanskje en idé. Er de morsomme med bare to personer?

Skrevet

Jeg spiller gjerne Ludo, jeg synes det er et koselig spill, og er voksen. :-)

Jeg liker også TP, Fantasi og kortspill. De andre du nevner har jeg ikke prøvd, men det var kanskje en idé. Er de morsomme med bare to personer?

Nei, både Settlers, Cranium og Kokkelimonke er spill man bør være flere enn to med på. Men de er veldig morsomme, så jeg anbefaler å prøve!

Skrevet

Nei, både Settlers, Cranium og Kokkelimonke er spill man bør være flere enn to med på. Men de er veldig morsomme, så jeg anbefaler å prøve!

Dumt. Vi er bare to spillere her i huset. Men jeg kan jo foreslå det hvis jeg er på besøk hos noen som har spillene. :-)

Skrevet

Det er klart du som er taperen siden han har klart å orme seg inn i leiligheten din igjen.

Hvor mye penger og røyk har han fått denne gangen?

laguna1365380434
Skrevet

Det er klart du som er taperen siden han har klart å orme seg inn i leiligheten din igjen.

Hvor mye penger og røyk har han fått denne gangen?

Jeg har bare besøk da..Og det synes jeg er bare hyggelig! :-)

Vi er MYE bedre venner nå som han ikke bor.

Skrevet

Jeg har bare besøk da..Og det synes jeg er bare hyggelig! :-)

Vi er MYE bedre venner nå som han ikke bor.

Du svarte ikke på spørsmålet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...