Gå til innhold

Dorthe

Anbefalte innlegg

Gjest blomst72
Skrevet

Var det du som lurte på strømleverandør i Aurskog Høland??

Skrevet

Ja, det var det og etter noen telefoner så kom jeg fram til at nettet var levert av Hafslund og strømmen fra en annen leverandør. Og Hafslund hadde sent regninga til inkasso og det hjalp ikke at jeg sa at faren min var død og mora mi hadde Altzheimer. Men strømleverandøren kuttet inkassokostnadene med en gang.

Gjest Blomst72
Skrevet

Ja, det var det og etter noen telefoner så kom jeg fram til at nettet var levert av Hafslund og strømmen fra en annen leverandør. Og Hafslund hadde sent regninga til inkasso og det hjalp ikke at jeg sa at faren min var død og mora mi hadde Altzheimer. Men strømleverandøren kuttet inkassokostnadene med en gang.

Har du hytte ved Ulviksjøen?

Skrevet

Har du hytte ved Ulviksjøen?

Ja, har du hytte på skrå nedenfor?

Gjest Blomst72
Skrevet

Ja, har du hytte på skrå nedenfor?

Nei har ikke hytte der.

Men lurte bare på om du kanskje er kusina mi.. he he he...

Familien hadde hytte der for noen år siden, så jeg er var der hver sommer som liten.

Skrevet

Nei har ikke hytte der.

Men lurte bare på om du kanskje er kusina mi.. he he he...

Familien hadde hytte der for noen år siden, så jeg er var der hver sommer som liten.

Nei, jeg kan ikke være kusina di for jeg har bare kusiner som er eldre enn deg.

Fortell meg hvilken hytte da, nå ble jeg så nysgjerrig, jeg har også tilbrakt mange ferier der og det har dattera mi også:o)

Og jeg vet ikke hvem som har solgt hyttene der oppe de siste årene. Vi har hytte oppe ved myra.

Gjest Blomst72
Skrevet

Fortell meg hvilken hytte da, nå ble jeg så nysgjerrig, jeg har også tilbrakt mange ferier der og det har dattera mi også:o)

Og jeg vet ikke hvem som har solgt hyttene der oppe de siste årene. Vi har hytte oppe ved myra.

Vi måtte parkere på Ulviken gård for å komme til hytta.

Det er en gammel tømmrthytte men det ligger også en litt nyere hytte på samme tomt.

Kusinen min har en datter som heter Dorthe.

Det er stort sett de som bruker hytta.

Gjest Blomst72
Skrevet

De som har nabohytta heter Brubak til etternavn.

Skrevet

Vi måtte parkere på Ulviken gård for å komme til hytta.

Det er en gammel tømmrthytte men det ligger også en litt nyere hytte på samme tomt.

Kusinen min har en datter som heter Dorthe.

Det er stort sett de som bruker hytta.

Da er det på det vi kaller den andre siden. Der kjenner jeg ikke så mange.

Hehe, jeg skal spørre dattera mi om hun kjenner noen som heter Dorthe, kan dessverre ikke legge ut navnet hennes her men hun er født i 85 og jeg tror hun og mora mi var mye på badestranda om sommeren.

Skrevet

De som har nabohytta heter Brubak til etternavn.

Jeg må faktisk spørre dattera mi, det er lenge siden jeg har vært der oppe og hun er nok mye mer oppdatert enn meg.

Gjest Blomst72
Skrevet

Jeg må faktisk spørre dattera mi, det er lenge siden jeg har vært der oppe og hun er nok mye mer oppdatert enn meg.

Ja spør henne.

Jeg må stikke avgårde nå.

Men er på igjen senere i kveld eller i morgen.

Kanskje har vi feller kjente.

;o)

Skrevet

Ja spør henne.

Jeg må stikke avgårde nå.

Men er på igjen senere i kveld eller i morgen.

Kanskje har vi feller kjente.

;o)

Jeg har ringt henne men fikk ikke svar akkurat nå :o)

Gjest Blomst72
Skrevet

God morgen.

Har du snakket med datteren din?

;o)

Skrevet

God morgen.

Har du snakket med datteren din?

;o)

Jepp og hun hadde ikke snøring :o(

Antagelig er du vært der oppe etter meg og før henne. Nå er det ingen av oss som har vært der noe særlig på ganske mange år, men nå har vi jo overtatt så nå bør vi jo komme oss dit.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...