Gå til innhold

Navnet skjemmer ingen - men dog......:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Urk.

En søt vietnamesisk utseeende jente skulle selge meg mobilabonnement, men på navneskiltet sto det DONG . Både dama og skiltet distraherte meg såpass at jeg ikke fikk med meg hva hun sa.

Gjest Aviaana
Skrevet

Var i Estland i sommer og der fant jeg en gate som het "Pikk". Måtte ta et bilde av den selvsagt ;).

Ellers er det bare å bla i en estisk telefonkatalog. Mange morsomheter der..;)

Skrevet

Hehe, du finner de rareste ting. Husker venninna mi og jeg var så fasinert over en dr.Langballe når vi var små :o)

Skrevet

Hehe, du finner de rareste ting. Husker venninna mi og jeg var så fasinert over en dr.Langballe når vi var små :o)

Jeg gikk til en gynekolog som het Brudevold :)

Skrevet

takkars. Får håpe hun ikke kommer til Norge, for hennes del altså.

Skrevet

takkars. Får håpe hun ikke kommer til Norge, for hennes del altså.

Ja - de ville vel trodd det var en spøk -hehe

Skrevet

Jeg håndhilzte på en herr Langballe mens jeg var i tenårene. Det var ikke lett å la være å fnise... ;-)

Skrevet

Når du driver og søker på nett, hvilke ord søker du på?

Gir meg ende over av latter..

Skrevet

Når du driver og søker på nett, hvilke ord søker du på?

Gir meg ende over av latter..

Fikk linker av en venn . . . han og jeg utveksler slike navn .

Skrevet

Mot slutten av Vietnamkrigen våknet vi en morgen til en forside på Aftenposten der Madame Thi Binh var i en overskrift side om side med Menz P. Menzen.

Hun var altså fredsforhandler, han velkjent jurist i Norge, og overskriftene hadde ingenting med hverandre å gjøre, men de sto side om side og med samme skriftstørrelse.

:)

Skrevet

Mot slutten av Vietnamkrigen våknet vi en morgen til en forside på Aftenposten der Madame Thi Binh var i en overskrift side om side med Menz P. Menzen.

Hun var altså fredsforhandler, han velkjent jurist i Norge, og overskriftene hadde ingenting med hverandre å gjøre, men de sto side om side og med samme skriftstørrelse.

:)

En kollega av meg måtte ringe og spørre etter Hans Lasken . .det syns jeg er en hæjdare ;)

Steve Coock også :)

Skrevet

Jeg håndhilzte på en herr Langballe mens jeg var i tenårene. Det var ikke lett å la være å fnise... ;-)

Da kan du tenke deg hvor festlig vi synes det var da vi var 10-12 år :o)

Skrevet

En kollega av meg måtte ringe og spørre etter Hans Lasken . .det syns jeg er en hæjdare ;)

Steve Coock også :)

Litt off topic her, men i min familie har vi det så veldig med bakvendt'er. Ingen av oss tør for eksempel å si Carl Berners plass høyt, for da kommer alltid Carl Planers bæsj i stedet ...

:(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...