Gå til innhold

Geniale julegavekjøp

Anbefalte innlegg

Gjest har du det?
Skrevet

Har du kjøpt den ultimate julegave til noen og vil dele ideen med meg?

:o)

Via nett eller kjedebutikker.

Gjest et forslag
Skrevet

Via fotoknudsen kan du bestille f.eks. musematte med bilde på.

laguna1365380434
Skrevet

Hey..Det er _oktober_! ;-)

Spør meg igjen den 23/12.

:-)

Skrevet

Jeg driver og øver på å lage hjemmelaget godteri som skal legges i glasskrukke og gis bort til jul. Jeg vil gjerne gi noe personlig, og den gavehatende familien min må få noe som kan brukes til noe.

hannemora1365381003
Skrevet

Har ei venninne som fikk (i fjor) en Kalender.. Med gamle bilder... Av dem sammen, og hun alene.. Ikke noe avansert, men du verden så personlig og morsom og billig!!!! Alle dagene var skrevet opp for hånd. Den var laget med svart litt tykke ark, halv a4.. Jeg hadde blitt enormt glad for en sånn en!!!

Skrevet

I fjor gav jeg tre av mine venninner 2 biletter hver til Nytt på Nytt en dag i januar. Kjøpte selvfølgelig en bilett til meg selv også, slik ingen skulle føle seg forpliktet til å ta med meg.

Det ble en koselig kveld, en liten gjeng som først gikk på showet, og så på kafe etterpå.

Mine venninner ble godt fornøyd iallefall, og det hadde jeg selv blitt om jeg hadde fått noe lignende.

Skrevet

I fjor gav jeg tre av mine venninner 2 biletter hver til Nytt på Nytt en dag i januar. Kjøpte selvfølgelig en bilett til meg selv også, slik ingen skulle føle seg forpliktet til å ta med meg.

Det ble en koselig kveld, en liten gjeng som først gikk på showet, og så på kafe etterpå.

Mine venninner ble godt fornøyd iallefall, og det hadde jeg selv blitt om jeg hadde fått noe lignende.

jeg har kjempelyst til å gå og se innspillingen til nytt på nytt en gang, men er litt i tvil når det gjelder å gi bort billetter med fastsatt dato i gave... tenk om det ikke passer?

Dette hadde vært en super idé til søstera mi, ser'du ;)

Skrevet

jeg har kjempelyst til å gå og se innspillingen til nytt på nytt en gang, men er litt i tvil når det gjelder å gi bort billetter med fastsatt dato i gave... tenk om det ikke passer?

Dette hadde vært en super idé til søstera mi, ser'du ;)

Ja, jeg vet at det er en risiko å sette en fast dato - man vet jo aldri hva folk har av planer.

Men innspillingen av Nytt på nytt skjer på torsdagskvelder - så jeg tenkte at det ikke var så risikofylt som om det hadde vært på fredager.

Jeg valgte en dato litt ut i måneden, slik at det var litt god tid til også. Det gikk heldigvis bra, alle mine kunne den datoen, og de hadde heller ikke problemer med å finne noen som kunne bli med.

Men - selvfølgelig - det er jo en liten risk med at folk har allerede lagt planer for den aktuelle datoen da.

Jeg har fått tilbakemelding på at de gjerne vil ha en lignende gave i år også, men jeg vet ike hva det skulle vært. De fleste biletter til ulike aktiviteter koster jo en del - og som du sier - det er jo en sjans for at folk har lagt planer for aktuelle datoer.

DU får vurdere om det er verdt risikoen for om andre planer er lagt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...