Tralla Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Fikk ny tlf (SE W810) for et par uker siden, men den "henger" allerede fra dag en. Det er vel ikke meningen vel? Hadde SE K500I tidligere og den har knapt hengt. Arg, nå er det kjedelig å ha bestillt via nett, noen som har klagd på tlf fra Tele2, og vet hvor lang tid de bruker på å fikse slikt? Den må vel sendes inn til de igjen? 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Huff sånn uflaks.. Har ikke svar, men lurte fælt hva dette var, leste mobilhenger 0 Siter
Tralla Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Skrevet 13. oktober 2006 Huff sånn uflaks.. Har ikke svar, men lurte fælt hva dette var, leste mobilhenger Mobilen var så stor at jeg måtte ha henger, eller.... Fått sjekka opp på nettsidene og de sender meg returemballasje og sier de returnerer den etter 7 dager, vanligvis. Så får vi håpe den blir fikset :-) 0 Siter
Gjest tele2-kunde Skrevet 14. oktober 2006 Skrevet 14. oktober 2006 Hva betyr "henger" ? Datteren i huset kjøpte seg samme telefon fra Tele2, ca 3 uker siden vi fikk den nå vel, den har fungert helt fint. Jeg må bare skryte av Tele2, hun kjøpte seg først en Nokia 6111, den fungerte ikke i det hele tatt, vi fikk levert den inn igjen, pengene tilbake og så kjøpte vi denne SE telefonen. 0 Siter
Tralla Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Skrevet 15. oktober 2006 Hva betyr "henger" ? Datteren i huset kjøpte seg samme telefon fra Tele2, ca 3 uker siden vi fikk den nå vel, den har fungert helt fint. Jeg må bare skryte av Tele2, hun kjøpte seg først en Nokia 6111, den fungerte ikke i det hele tatt, vi fikk levert den inn igjen, pengene tilbake og så kjøpte vi denne SE telefonen. Det betyr at når jeg trykker på tastene, så tar det noen sekunder før den reagerer innimellom. Håper dette ordner seg også, da jeg har vært så fornøyd med SE tidligere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.