Gå til innhold

Mobil henger..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk ny tlf (SE W810) for et par uker siden, men den "henger" allerede fra dag en. Det er vel ikke meningen vel? Hadde SE K500I tidligere og den har knapt hengt.

Arg, nå er det kjedelig å ha bestillt via nett, noen som har klagd på tlf fra Tele2, og vet hvor lang tid de bruker på å fikse slikt? Den må vel sendes inn til de igjen?

Skrevet

Huff sånn uflaks.. Har ikke svar, men lurte fælt hva dette var, leste mobilhenger ;)

Skrevet

Huff sånn uflaks.. Har ikke svar, men lurte fælt hva dette var, leste mobilhenger ;)

:) Mobilen var så stor at jeg måtte ha henger, eller....

Fått sjekka opp på nettsidene og de sender meg returemballasje og sier de returnerer den etter 7 dager, vanligvis. Så får vi håpe den blir fikset :-)

Gjest tele2-kunde
Skrevet

Hva betyr "henger" ?

Datteren i huset kjøpte seg samme telefon fra Tele2, ca 3 uker siden vi fikk den nå vel, den har fungert helt fint.

Jeg må bare skryte av Tele2, hun kjøpte seg først en Nokia 6111, den fungerte ikke i det hele tatt, vi fikk levert den inn igjen, pengene tilbake og så kjøpte vi denne SE telefonen.

Skrevet

Hva betyr "henger" ?

Datteren i huset kjøpte seg samme telefon fra Tele2, ca 3 uker siden vi fikk den nå vel, den har fungert helt fint.

Jeg må bare skryte av Tele2, hun kjøpte seg først en Nokia 6111, den fungerte ikke i det hele tatt, vi fikk levert den inn igjen, pengene tilbake og så kjøpte vi denne SE telefonen.

Det betyr at når jeg trykker på tastene, så tar det noen sekunder før den reagerer innimellom.

Håper dette ordner seg også, da jeg har vært så fornøyd med SE tidligere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...