Gå til innhold

Jeg vil ha en mann!

Anbefalte innlegg

Gjest gimme a man after midnight
Skrevet

Da får du gå videre til neste på lista.

Takker. Men vil ikke plukke meg en mann herfra. :-)

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Frøken Pryd

11

• laguna1365380434

4

• McLoud

3

• hannemora1365381003

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

:-)

Lykke til!

Takk. Men dette er vel ikke direkte et sjekkested heller.

laguna1365380434
Skrevet

Takk. Men dette er vel ikke direkte et sjekkested heller.

Det hadde vel vært litt for stusselig for frøknene..._sterk_ kvinnemajoritet! ;-)

Skrevet

Det hadde vel vært litt for stusselig for frøknene..._sterk_ kvinnemajoritet! ;-)

Det hadde sikkert blitt stusselig her om mennene ble borte.

laguna1365380434
Skrevet

Det hadde sikkert blitt stusselig her om mennene ble borte.

Ja mange av dem virker jo som greie gutter..:-)

Men det er nok fortsatt et dårlig sjekkested..ca 500 damemennesker og ca 4 menn.

Skrevet

Men det er nok fortsatt et dårlig sjekkested..ca 500 damemennesker og ca 4 menn.

Hadde ikke tenkt å sjekke opp noen herfra heller..

Skrevet

Hvor ble det av guttene? Ble det for sterkt til dem? Tror de at vi er ute etter kroppen dems?

laguna1365380434
Skrevet

Hvor ble det av guttene? Ble det for sterkt til dem? Tror de at vi er ute etter kroppen dems?

"doktoronline" har vel kanskje en noe feminin klang og trekker dermed damer?

Eller huen veit. Navnet doktoronline fenger nå egentlig ikke meg noe heller, jeg er IKKE særlig opptatt av doktorstuff, men her sitter jeg nå og hakker ned innlegg etter innlegg fordet.

Vettkje hvorfor det er så få gutter her jeg.

Skrevet

Eller huen veit. Navnet doktoronline fenger nå egentlig ikke meg noe heller, jeg er IKKE særlig opptatt av doktorstuff, men her sitter jeg nå og hakker ned innlegg etter innlegg fordet.

Flott med de som er her i hvertfall!

(men jeg tror de gikk og gjemte seg pga sex-press. Er det sarte menn ute og går her?)

Skrevet

Hvem vil ikke? ;-) Og helst ikke noe sånn skrell en plukker opp etter midnatt på byen heller..;-P

Men, vet ikke om det er sex som hadde hatt første prio akkurat nå..Noen som kunne gi meg en skikkelig ryggmassasje og som forteller meg morsomme ting og ler av mine morsomme ting, leier filmer og lager kyllingsuppe til meg, DET hadde vært saker det i dag!

Det er jeg enig med deg i!

Skrevet

Så populær du er i kveld! Flørter med flisa og to som sloss om deg her...

Spennende :-)

Sloss og sloss...hehe. HAn bydde seg nesten frem til trådstarter da - så jeg tenkte det var jo verdt ett forsøk.

Men - jeg hadde jo ikke hellet med meg da :)

hannemora1365381003
Skrevet

Kan du ikke se på nettet?? litt skummelt å treffes første gangen,, men det går greit.. Skal på date nr 3 med en kar i morra:-D

Skrevet

Mannelukt er nam, jeg fikk iallefall en god klem av en kjekk mann som lukta godt i dag :o)

Gjest Anonyme Lisa
Skrevet

Kan du ikke se på nettet?? litt skummelt å treffes første gangen,, men det går greit.. Skal på date nr 3 med en kar i morra:-D

Har profil på blink, man har ikke truffet blink så langt... Truffet to derfra, men var kun vennekjemi. Har du andre nettsteder å anbefale?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Sloss og sloss...hehe. HAn bydde seg nesten frem til trådstarter da - så jeg tenkte det var jo verdt ett forsøk.

Men - jeg hadde jo ikke hellet med meg da :)

Ikke gi opp med det første.

Han er en kjernekar, bare litt sjenert ;-)

hannemora1365381003
Skrevet

Har profil på blink, man har ikke truffet blink så langt... Truffet to derfra, men var kun vennekjemi. Har du andre nettsteder å anbefale?

finnenvenn.no

Skrevet

:-D Liker humoren din !

Skrevet

"Eller huen veit. Navnet doktoronline fenger nå egentlig ikke meg noe heller, jeg er IKKE særlig opptatt av doktorstuff, men her sitter jeg nå og hakker ned innlegg etter innlegg fordet.

Vettkje hvorfor det er så få gutter her jeg."

Menn er mindre interessert i helse (og dårligere til å ivareta egen helse). Mye stoff er veldig personlig. Menn orker ofte ikke så mye av det.

Jada, nettstedet får unektelig mye preg av stor overvekt kvinner. Ikke bare interessant/lett for menn med slik vinkling til omgivelsene. Vet jo det fra andre sammenhenger også. På min forrige arbeidsplass jobbet jeg sammen med 11 kvinner, ingen andre menn der(ehh....øøø...da kan du tenke deg hvordan det var... ). Nå jobber jeg i et firma med bare menn...

Bare et par spørsmål: "huen"=nordlandsuttrykk. "Vettkje"=vestlandsuttrykk. Hvordan har du plukket opp disse uttrykkene ?

Skrevet

Ikke gi opp med det første.

Han er en kjernekar, bare litt sjenert ;-)

Er du en sånn kirsten giftekniv eller? Innbiller meg at jeg har lest om flere "spleiseforsøk" fra deg på forumet tidligere.

Når sant skal sies så aner jeg fint lite om denne karen - kanskje jeg burde begynne å følge med litt på han for å se...

;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Er du en sånn kirsten giftekniv eller? Innbiller meg at jeg har lest om flere "spleiseforsøk" fra deg på forumet tidligere.

Når sant skal sies så aner jeg fint lite om denne karen - kanskje jeg burde begynne å følge med litt på han for å se...

;-)

Og jeg som trodde at du var et nytt nick her?

Jeg har gjort et spleiseforsøk tidligere, det stemmer. Men det falt ikke heldig ut.

Men nå prøver jeg ikke å spleise noen. Jeg kjenner McLoud, men ikke deg. Dermed kan jeg ikke anbefale deg til han.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...